"سفر فرانسه"، دلیل شایعه استعفای مهرعلیزاده از استانداری اصفهان

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان شایعات مبنی بر استعفای مهرعلیزاده از استانداری اصفهان را رد کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان شایعات مبنی بر استعفای مهرعلیزاده از استانداری اصفهان را رد کرد.
به گزارش تسنیم، تصویب و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند.
از جمله این استانداران که پیش از این اسامی آنها رسانه‌ای شده است، نام محسن مهرعلیزاده استاندار بازنشسته اصفهان نیز دیده می‌شود.
به دنبال استعفای برخی مدیران دولتی و معاونان چند وزارتخانه که شامل حال این طرح بودند حالا هر روز سخن از استعفای مدیران دیگری نیز مطرح می‌شود. برخی از این اخبار صحت داشته و برخی نیز در حد شایعه باقی می‌ماند.
در همین راستا از شب گذشته خبری در برخی کانال‌های خبری مجازی مبنی بر استعفای استاندار اصفهان منتشر شد. خبرگزاری تسنیم به دنبال انتشار این خبر، صحت و سقم آن را از مسئولان استانداری اصفهان جویا شد که نتیجه آن ادامه فعالیت مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان است.
سعید صادقی مدیرکل حوزه استاندار اصفهان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار تسنیم از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم، استاندار نیز مشغول به کار و جلسات در حال انجام است.
وی اما اظهارنظر دقیق‌تر را به مدیرکل روابط عمومی استاندار اصفهان واگذار کرد. غلامرضا قائدی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه خبر استعفای استاندار اصفهان را تأیید نمی‌کنیم، اظهار داشت: ضمن اینکه این خبر را تأیید نمی‌کنیم اما باید بگویم که استاندار اصفهان سفری 4 روزه به فرانسه داشته و شاید این موضوع به شایعات اخیر بیشتر دامن زده است.
وی با بیان اینکه مدیران و معاونان محکم در حال کار هستند و استاندار نیز با قوت مشغول است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی هرشخص که مسئولیت قبول کرد تا ساعت آخری که مسئولیت دارد باید با قوت و اقتدار کار کند و تسلیم چنین فضاسازی‌ها و جوسازی‌هایی نشود.
مدیرکل روابط عمومی استاندار اصفهان تصریح کرد: الان شرایط در استانداری و فرمانداری‌های تابعه کاملاً عادی است و تمام مدیران گوش به فرمان استاندار هستند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا استاندار اصفهان تا تاریخ تعیین شده و اعلام حکم استاندار جدید در سمت خود مشغول خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: آقای مهرعلیزاده تا 24 آبان فرصت دارند، احتمالات دیگری هم ممکن است صورت بگیرد اما وی در حال حاضر مشغول به کار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار