اتفاقات ابتدای فصل بلای جان ذوب آهن شد

مربی فوتبال سپاهان و سرپرست ذوب آهن از اتفاقات این فصل دو تیمشان از ابتدای فصل تا کنون گفتند، بحث داوری موضوع مشترک هر دو گروه بود.

مربی فوتبال سپاهان و سرپرست ذوب آهن از اتفاقات این فصل دو تیمشان از ابتدای فصل تا کنون گفتند، بحث داوری موضوع مشترک هر دو گروه بود.
به گزارش ایسنا، برنامه ورزشی ضربه آزاد این هفته با موضوع فوتبال اصفهان به بررسی عملکرد هشت هفته‌ای دو تیم اصفهانی با حضور مجید حاج رسولیها سرپرست ذوب آهن و قاسم زاغی نژاد از مربیان فوتبال سپاهان پرداخت.
اتفاقات ابتدای فصل بلای جان ما شد
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به این که ذوب آهن دوران پیش فصل خوبی را سپری کرد و وارد لیگ شد، گفت: از معدود تیم‌هایی بودیم که دوران بدنسازی و ماده سازی خوبی را سپری کردیم و هفته نخست نیز عملکرد خوبی داشتیم اما رفتن مرتضی تبریزی به استقلال پیش از بازی با این تیم و مصدومیت شدید رضا حبیب زاده در بازی مقابل استقلال تمام برنامه‌های نمازی را بر هم زد و ما در خظ حمله به صورت جدی با مشکل روبرو شدیم.
مجید حاج رسولیها ادامه داد: در کنار این مسائل آنچه بیشتر به ما ضربه زد اشتباهات داوری بود که در حتی اصفهانیان و بیشتر کارشناسان داوری نیز آن را تاید کردند، اعتقاد داریم داوران حدود 7 امتیاز از ما گرفتند که اگر اینگونه نمی‌شد می‌توانستیم در جمع مدعیان باشیم.
وی در خصوص وضعیت محسن مسلمان و حواشی به وجود آمده در مورد وی تصریح کرد: مسلمان بازیکن بزرگی است که دارای قابلیت‌ها زیادی است و با توجه به همین قابلیت نمازی اصرار به آمدن وی به ذوب آهن داشت. در سبک وسیستم فوتبالی که نمازی در ذوب آهن آن را اجرایی کرده تحرک و جابه جایی بازیکنان بسیار زیاد است به ویژه در پستی که مسلمان در آن بازی می‌کند. اما بعد از آمدن مسلمان انتظاری که از وی در تمرینات و بازی آن چه را در نظر داشتیم برآورده نکرد و تنها بحث فنی در میان است.
وی افزود: البته مسلمان در کمیته انضباطی فدراسیون شرکت کرد و قرار است با توجه به اتفاقات رخ داده سه شنبه نیز در جلسه‌ای که با حضور سرمربی و مدیر عامل باشگاه است شرکت کند.
می‌توانستیم با 21 امتیاز صدر نشین باشیم
زاغی نژاد مربی فوتبال سپاهان نیز با اشاره به اشتباهات داوری در این فصل گفت: اگر قضاوت‌های منصفانه‌ای داشتیم با 21 امتیاز باید صدرنشین بودیم. البته می دانیم که این اتفاقات عمدی نبوده، اما تمامی این اتفاقات در 6 هفته اول برای ما به وجود آمد و موجب شد تا تمرکز تیم از بین برود و عملکرد تیم را تحت تأثیر قرار دهد.
وی خاطر نشان کرد: تغییرات پی در پی مدیریتی و سرمربیان موجب شد تا سپاهان از اصالت و دوران درخشان خود دور شود اما با آمدن قلعه نویی و تغییراتی که داشتیم تلاش می‌کنیم به دوران طلایی خود برگردیم که این مساله نیازمند زمان است و از تمام مدیران، مسئولان و به ویژه هواداران سپاهان می‌خواهم صبوری کنند.
وی در خصوص برخوردهایی که در مورد قلعه نویی می‌شود، تاکید کرد: نمی‌دانم چرا ما نمی‌توانیم موفقیت دیگران را درک کنیم و عادت داریم مقابل افراد موفق بایستیم. کارنامه درخشان قلعه نویی را همگان می‌دانند اما الان هر اتفاقی رخ دهد ان را به گونه‌ای به وی متصل می‌کنند و این درست نیست.
زاغی نژاد همچنین در خصوص بحث کمبود بازیکن بازی ساز در سپاهان گفت: این مشکل از ابتدای فصل با سپاهان بود که با آمدن "ولادیمیر کومان" حدود 80 درصد این موضوع بر طرف شده و البته با گذشت زمان بهتر نیز خواهیم شد.
وی در خصوص وضعیت تیم‌ها در لیگ برتر اظهار کرد: امسال سطح لیگ به مراتب بالاتر رفته و نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد، اگر پدیده دچار مشکل مالی نشود، باتوجه به وضعیت جدول تعدادمدعیان زیاد خواهد بود، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و پدیده رقابت فشرده‌ای خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار