مسابقه دو و میدانی غرب کشور در گلپایگان برگزار می شود

رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان از برگزاری مسابقات چند جانبه جایزه بزرگ غرب کشور به میزبانی شهرستان گلپایگان خبر داد.

رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان از برگزاری مسابقات چند جانبه جایزه بزرگ غرب کشور به میزبانی شهرستان گلپایگان خبر داد.

رسول یزدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: تیم هایی از استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، اصفهان، همدان، قم و تیم دیار خودرو گلپایگان در این رقابت ها که 27 مهر در ورزشگاه تختی این شهر برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: این رقابت ها در ماده های دو 100، 800، 1500، 5000 متر، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و دو 3000 متر رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان تصریح کرد: پیست دو و میدانی گلپایگان که حدود هشت سال شرایط نامناسبی داشت، بهسازی شده است و این مسابقات در آن مکان برگزار خواهد شد.
یزدی زاده اظهار داشت: این پیست محل مناسبی برای سایر مسابقات کشوری است و البته این عزم در هیات وجود دارد که سایر پیست های استان اصفهان را هم تکمیل و بهسازی کند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار