برنامه پائیزی متنوع در سینما‌های اصفهان+معرفی فیلم‌ها

سینماهای اصفهان در روزهای آغازین فصل پاییز با اکران فیلم‌های منتخب سینما ایران، میزبان نگاه علاقمندان به هنر هفتم در سالن های خود است.

سینماهای اصفهان در روزهای آغازین فصل پاییز با اکران فیلم‌های منتخب سینما ایران، میزبان نگاه علاقمندان به هنر هفتم در سالن های خود است.

به گزارش فارس، سینماهای اصفهان بهار و تابستان پرشوری را گذرانده است و در روزهای آغازین فصل پاییز با اکران فیلم‌های منتخب سینما ایران، میزبان نگاه علاقمندان به هنر هفتم در سالن های خود است.

در نخستین روز های پاییزی سال پردیس سینمایی چهارباغ «جاده قدم»، «سوفی و دیوانه»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «هشتگ»، «شعله‌ور»، «تنگه ابوقریب»، «دم سرخ‌ها» را از ساعت 10تا 20:45 در دستور اکران دارد.

کافه سینما پردیس سینمایی چهارباغ اکران دو فیلم خارجی «وینچستر، Winchester» به کارگردانی مایکل و پیتر اسپایرگ و «اجنبی» به کارگردانی مارتین کمپل را در برنامه های اکران خود دارد.

«مغزهای کوچک زنگ زده»، «هشتگ»، «دم سرخ‌ها» سه فیلمی است که در سانس‌های متفاوت سینما سپاهان اکران می‌شود، سینما سپاهان کار خود را از 10:15 تا 21 کار خود را با اکران فیلم «هشتگ» آغاز می‌کند.

سینما فلسطین با اکران فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» از ساعت 10:30 تا 22:30 به میزبانی علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌پردازد.

«هزارپا»، «تنگه ابوقریب» و «خاله قورباغه» سه فیلمی است که در سانس‌های مختلف سینما فرهنگیان اکران می‌شود، این سینما از ساعت 10:30 اکران‌های خود را آغاز کرده و در ساعت 21 به آن پایان می‌دهد.

سینما قدس نیز از ساعت 10:30 تا 21 میزبان نگاه علاقه مندان به فیلم های «عرق سرد» و «مغزهای کوچک زنگ زده» است.

پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر که شامل 8 سالن مجزا سینما است اکران فیلم‌های «جاده قدیم»، «سوفی و دیوانه»، «عرق سرد»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «هشتگ»، «یک کیلو و بیست و یک گرم»، «شعله ور»، «کاتیوشا»، «دم سرخ»، «بازدم»، «پاپ» و همچنین دو فیلم خارجی «وینچستر» و «اجنبی» را در دستور برنامه‌های خود دارد، آغاز اکران‌های این مجموعه از ساعت 10:40 و پایان آن در ساعت22:40 خواهد بود.

مغزهای کوچک زنگ‌زده

مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که شخصیت‌های اصلی این فیلم را نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر بر عهده دارند.

مغزهای کوچک زنگ‌زده کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رادر کارنامه خود دارد که درخصوص انتقاد از وضعیت موجود اجتماعی بخصوص در مقوله پخش و توزیع مواد مخدر در ایران ساخته شد.

وینچستر

وینچستر Winchester یک فیلم ترسناک به کارگردانی برادران اسپیریگ و با بازی بازیگرانی چون هلن میرن، جیسون کلارک، سارا اسنوک، آنگوس سمپسون، لورا برنت و تیلور کاپین است که در سال 2018 منتشر شده است.

تنگه ابوقریب

تنگه ابوقریب روایتی از دفاع گردان عمار یاسر لشکر 27 محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی در روزهای پایانی جنگ را دارد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی، به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با یازده نامزدی سیمرغ بلورین پیشتاز جشنواره سی و ششم شد و با دریافت شش سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌ است.

جاده قدیم

جاده قدیم چهارمین فیلم سینمایی منیژه حکمت در مقام کارگردان پس از 10 سال دوری است که روایت‌گر داستان زنی 45 ساله و موفق است که در شب سال نو دچار حادثه‌ای دلخراش می ‌شود.

بازیگران این فیلم مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، پرویز پورحسینی، ترلان پروانه، محمدرضا هدایتی، بهناز جعفری و غیره هستند.

اجنبی

اجنبی روایت گر داستان صاحب یک رستوران به نام کوآن است که پس از آن که فرزندش در یک بمب‌گذاری دلخراش کشته می‌شود، تصمیم می‌گیرد از افرادی که باعت مرگ فرزندش شده‌اند انتقام بگیرد، این فیلم ساخته مارتین کمپل در سال 2017 است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار