بصیرت شهدا و خانواده های آنها مثال زدنی است

شهردار زرین شهر گفت:دشمن‌شناسی از جمله موضوعاتی است که برای حفظ ارزش های دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس اگر بصیرت که مهمترین ویژگی شهدا و خانواده های آنهاست را در جامعه زنده نگه داشته شود، کشور و انقلاب بیمه می شود.

شهردار زرین شهر گفت:دشمن‌شناسی از جمله موضوعاتی است که برای حفظ ارزش های دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس اگر بصیرت که مهمترین ویژگی شهدا و خانواده های آنهاست را در جامعه زنده نگه داشته شود، کشور و انقلاب بیمه می شود.
میثم محمدی در دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس انان را گنجينه های ارزشمند انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: اقتدار و قدرت امروز ايران برگرفته از رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و بصیرت و مقاومت خانواده های عزيز آنها است، و اگر امروز ايران به عنوان يك كشور مقتدر درنيا اعلام موضع مي كند این مهم به بركت خون شهدا و از خودگذشتگی خانواده های معظم آنها است.
وی با بیان اینکه شهدا بر گردن همه ما حق دارند و وظيفه ماست در آنها که راه ايثار و مقاومت است گام برداریم، افزود: دفاع مقدس، مسئله‌ ای است که همیشه باید زنده نگه داشته چراکه دارای ارزش‌های اصیل اسلامی‌ است و به جرات می توان گفت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الهام از آموزه‌های نهضت عاشورا بود و امروز وظیفه ما صیانت از این ارزش ها‌ است.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس تداوم نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) بود که شعار "هیهات من الذله" امام حسین (ع) را عینیت بخشید و در این دوران اتفاقاتی رخ داد که برای بسیاری از افراد ناباورانه بود.
وی ادامه داد: مدیریت و رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره) در طول هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای بود که از تمام اقشار مختلف و همه صنوف در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و اگر هشت سال دفاع مقدس را در کنار واقعه عاشورا قرار دهیم، خواهیم دید که در این مدت تمامی ابرقدرت ها دست به دست هم دادند و بر علیه ایران امکانات خود را بسیج کردند ولی مردم با لبیک به فرامین ولایت فقیه خود و با ادامه دادن راه عاشورا و نهضت حسینی به دنیا فهماند که زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.
محمدی با بیان اینکه بصیرت شهدا و خانواده های آنها مثال زدنی است، گفت: دشمن‌شناسی از جمله موضوعاتی است که برای حفظ ارزش های دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس اگر بصیرت که مهمترین ویژگی شهدا و خانواده های آنهاست را در جامعه زنده نگه داشته شود، کشور و انقلاب بیمه می شود و نباید این مهم را فراموش کرد اگر جوانان ما در جنگ موفق شدند، به این دلیل بود که بصیرت کافی برای شناخت دشمن را پیدا کرده‌ بودند و ما در شرایط کنونی وظیفه داریم تا در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با بیان اینکه کسانی که به شهادت رسیدند دِین خود را به اسلام ادا کردند و امروز نوبت ماست که راهشان را ادامه دهیم، عنوان کرد: به فرموده امام باقر(ع) باقی ماندن بر عمل سخت تر از اصل عمل است و خانواده های شهدا همسران و فرزندان خود را جز برای رضای خدا تقدیم اسلام نکردند از این جهت خانواده شهدا و ايثارگران قشری ارزشمند برای نظام،انقلاب و مردم هستند و خدمت به آنان برای همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ و الهی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار