پلیس با پیک موتوری‌‌های متخلف برخورد می‌کند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پیک موتوری‌ها دارای هویت مشخص هستند و اگر برخورد نامناسبی داشتند و شهروندان از جانب آن‌ها تخطی از قانون دیدند، کافی است شماره روی جعبه پیکشان را گزارش دهند تا با آن‌ها برخورد شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پیک موتوری‌ها دارای هویت مشخص هستند و اگر برخورد نامناسبی داشتند و شهروندان از جانب آن‌ها تخطی از قانون دیدند، کافی است شماره روی جعبه پیکشان را گزارش دهند تا با آن‌ها برخورد شود.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا رضایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا پیرامون اقدامات پلیس راهور استان اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه برخورد با متخلفان و آموزش شهروندان صورت گرفته است.
وی افزود: باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم و با مشکل آلودگی هوا بیشتر روبرو خواهیم شد، خوردوهایی که معاینه فنی ندارند مورد برخورد پلیس و جریمه قرار می‌گیرند.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: معاینه فنی خوردوهای شخصی 4 ساله و خودروهای عمومی که دارای پلاک‌های رنگی است یک ساله است و باید به محض انقضای مدت مجدد برای دریافت معاینه فنی مراجعه کنند.
وی با اشاره به اقدامات پلیس مدرسه در زمان بازگشایی مدارس بیان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش مدارسی که محل یا حیاتشان قابلیت ورود و خروج خودرو‌های سرویس وجود دارد، برای سوار کردن دانش آموزان داخل مدرسه می‌شوند اما برخی مدارس که عبور عرضی دارند و به ندرت هستند پلیس مدرسه دارند.
رضایی ادامه داد: این پلیس‌ها دارای نماد مشخص و پرچم هستند و از میان کلاس‌های ابتدایی و 6 سال اول انتخاب می‌شوند و روی خط عابر پیاده فرمان ایست می‌دهند و اگر تخطی شود گویا به فرمان پلیس بی توجهی شده و با فرد خاطی برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: در سطح استان تعداد چنین مدارسی که عبور عرضی داشته باشند و در این رابطه با مشکل روبرو باشند کم است و در زمان بازگشایی مدارس تمام توان پلیس پای کار آمد و روزهای خوبی را داشتیم.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون ارائه آموزش در مهدکودک‌ها گفت: آموزش مقطع مهدکودک در پارک ترافیک انجام می‌شود و با هماهنگی مدارس آن‌ها را به پارک ترافیک در 3 نقطه شهری سپاهان شهر، پل شهرستان و سیتی سنتر می‌آوریم تا آموزش ببینند.
وی درباره تخطی موتورسواران پیک و بی‌توجهی به خودروها و علایم راهنمایی رانندگی بیان کرد: پیک موتوری‌ها دارای هویت مشخص هستند و اگر برخورد نامناسبی داشتند و شهروندان از جانب آن‌ها تخطی از قانون دیدند، کافی است شماره روی جعبه پیکشان را گزارش دهند تا با آن‌ها برخورد شود همچنین در حوزه موتورسواران اسنپ نیز درحال آموزش و پیش بینی تدارکات لازم هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار