پخش زنده مسابقات هندبال اصفهان در صورت جذب اسپانسر

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: ما از اسپانسرها حمایت و استقبال می‌کنیم و اگر سرمایه‌گذاری کنند ما پخش زنده مسابقات هندبال را نیز خواهیم گرفت.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: ما از اسپانسرها حمایت و استقبال می‌کنیم و اگر سرمایه‌گذاری کنند ما پخش زنده مسابقات هندبال را نیز خواهیم گرفت.

حسن افتخاری در گفت‌وگو با مهر پیرامون وضعیت هندبال استان اظهار داشت: هندبال اصفهان پیشینه ۵۰ ساله دارد و خوشبختانه تیم‌ها و آکادمی‌های اصفهان طی این نیم قرن همواره در سکوها و رتبه‌های برتر قرار داشته‌اند.

وی افزود: در نیم‌سال نخست امسال در هندبال ساحلی در رده سنی بزرگسالان تیم اصفهان و در رده سنی جوانان، فلاورجان اصفهان به مقام اول دست یافتند. همچنین در مسابقات نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان شد و در مسابقات امیدهای دختران قهرمانی کشور نیز اصفهان به مقام نخست رسید و این ۴ رویداد هندبالی کشور در نیم‌سال نخست ۹۷ همگی با برتری اصفهان همراه بوده است و در نیم‌سال دوم نیز میزبانی بخش پسران المپیاد نخبگان در ۱۰روز اول آذرماه، میزبانی مسابقات جوانان قهرمانی کشور و نیز چند برنامه دیگر در پیش داریم.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان، این موفقیت‌ها را نتیجه برنامه‌ریزی منظم هیئت هندبال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر برنامه‌ریزی منظمی در برگزاری مسابقات در اصفهان وجود دارد که برگزاری مسابقات هندبال رده‌های سنی مختلف به ۲ نیم‌سال اول و دوم تقسیم می‌شود یعنی در سال برای هر رده سنی، اختصاصاً ۲ دوره مسابقه برگزار می‌شود که این رده‌های سنی عبارتند از مینی‌هندبال، خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان؛ همچنین مسابقات هندبال ساحلی نیز به همین صورت برگزار می‌شود و در این برنامه‌ریزی تفاوتی میان ورزش بانوان و آقایان وجود ندارد.

در رابطه با تیم‌داری هیئت‌های ورزشی افزود: در واقع کار هیئت‌های ورزشی یک کار نظارتی است ولی متاسفانه در حال حاضر هیئت‌ها به تیم‌داری مشغول‌ هستند و این به دلیل حضور کم‌رنگ باشگاه‌ها در ورزش‌هایی به جز فوتبال است و هیئت هندبال نیز از این موضوع مستثنا نیست.

وی از باشگاه‌های ورزشی برای تشکیل تیم هندبال دعوت کرد و گفت: ما از باشگاه‌های ورزشی برای تشکیل تیم هندبال دعوت می‌کنیم و آماده هرگونه همکاری با این باشگاه‌ها هستیم و همه امکاناتی که در اختیار داریم، در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

افتخاری درباره زیرساخت‌های موجود برای هندبال در اصفهان بیان کرد: خانه هندبال تنها سالن استاندارد و مناسب هندبال در استان است که متاسفانه پاسخگوی همه نیازهای استان نیست و باید در زمینه استانداردسازی سالن‌های موجود و نیز احداث سالن‌های استاندارد در شهرستان‌ها تلاش شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هندبال استان ادامه داد: هندبال در شمار ورزش‌هایی است که در اصفهان نهادینه شده و ظرفیت‌های بسیاری برای آن وجود دارد. در حال حاضر بیش از ۵۰ ملی‌پوش در رده‌های مختلف سنی از اصفهان وجود دارد و می‌توان گفت که بیش از ۵۰ درصد هندبال کشور در اصفهان است. با توجه به این پتانسیل ضرورت وجود یک آکادمی هندبال در استان احساس می‌شد و در همین راستا ساختمان این آکادمی در خانه هندبال استان ایجاد شد و در صدد تامین امکانات سخت‌افزاری این آکادمی هستیم ملی‌پوش‌ها و تیم‌های هندبال بتوانند از آن استفاده کنند اما برای تجهیز این آکادمی نیاز به بودجه داریم.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان پیرامون جذب اسپانسر اضافه کرد: درهای خانه هندبال به روی همه باز است و اگرچه تاکنون در جذب اسپانسر موفق نبوده‌ایم اما از اسپانسرها استقبال خواهیم کرد و اگر تمایل داشته باشند و سرمایه‌گذاری کنند ما حتی پخش زنده‌ هم خواهیم گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار