امیدوارم کلنگ خانه والیبال تا پایان سال زده شود

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: ظرفیت وپتانسیل اصفهان والیبال اصفهان بسیار بالا است اما باید در بخش تیمداری سرمایده گذاری درستی انجام دهیم.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: ظرفیت وپتانسیل اصفهان والیبال اصفهان بسیار بالا است اما باید در بخش تیمداری سرمایده گذاری درستی انجام دهیم.
به گزارش ایسنا، تیمور باجول در مجمع سالیانه هیئت والیبال استان اصفهان که امروز در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سلامت اخلاق در والیبال سرلوحه کارها بوده و همیشه بدان اهمیت داده‌ایم.
وی ادامه داد: در بحث آموزشی با توجه به برنامه ریزی که داشتیم ۲۰ هزار نفر در رده سنی بین ۷ تا ۲۰ سال را تحت پوشش قرار دادیم. در بخش بانوان در رده‌های مختلف نوجوانان، جوانان و امید مقام اول کشوری را کسب کردیم. پتانسیل و ظرفیت در اصفهان بسیار بالا است که نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است.
وی اضافه کرد: در رده امید آقایان نتیجه خوبی نگرفتیم که خود را مقصر می دانیم؛ زیرا وقتی باشگاهی فعال نیست جوانان کجا تمرین کنند؟ در رده‌های پایه خوب هستیم اما بعد از آن با توجه به این که تیمی در لیگ برتر نداریم سرمایه‌هایی که برای رشد و پرورش آن‌ها و هزینه و زمان گذاشتیم از بین می‌روند.
وی ادامه داد: نداشتن نماینده در لیگ برتر باعث شد بخشی از والیبال ما دچار مشکل شود. مشکلاتی که در رأس وجود دارد موجب شد انگیزه‌ها از باشگاهها گرفته شود، البته از زمانی که ضیایی به فدراسیون آمد باند بازی‌ها متلاشی شد و افراد در جایگاه خودشان قرار گرفتند.
رئیس هیئت والیبال خاطر نشان کرد: اگر شفافیت و صداقت نباشد و جلوی بازیکن محوری گرفته نشود نتیجه‌ای نخواهیم گرفت. والیبال استان پتانسیل خوبی دارد، در گذشته زمانی که ذوب آهن و فولادمبارکه از والیبال حمایت کردند والیبال آقایان ما پیشرفت داشتند.
باجول افزود: در حال حاضر ۲۵ بازیکن در سطح حرفه‌ای داریم که در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند، در حالی که با ۷۰۰ میلیون تومان می‌توان تیمداری کرد و نتیجه مثبت هم گرفت. رشته والیبال با جذب جوانان می‌تواند کاری کند که جوانان به سمت دخانیات نروند.
وی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش به امضا رسیده است، اما علاقه‌ای به این کار در آن‌ها دیده نمی‌شود. اعتقاد دارم اگر آموزش و پرورش کار نکند ما از هدف‌هایمان دور می‌شویم متاسفانه با شکل گیری مدارس غیرانتفاعی از ورزش پایه دور شدیم.
وی اضافه کرد: در برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ تمام شهرستان‌های استان فعال هستند، همچنین تعداد مسابقاتی که در ۶ ماه برگزار شده نشان از ظرفیت خوب استان است. در بخش نوجوانان ۸۴ تیم، جوانان ۳۲ تیم و دستجات آزاد ۱۶ تیم شرکت کردند. در مجموع ۱۶۴۰ مسابقه برگزار شده و ۴۰۰۰ بازیکن درگیر مسابقات بودند.
رئیس هیت والیبال تصریح کرد: طی مذاکراتی که با تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان داشتیم قول‌هایی داده شد اما تا کنون چیزی ندیدیم. ظرفیت پسران اصفهان بسیار بالا است و دلیل این ادعا هم دعوت شدگان ما به تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی است.
باجول اظهار امیدواری کرد با حمایت‌هایی که از سوی مسئولان انجام خواهد گرفت کلنگ خانه والیبال تا پایان سال جازی زده شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار