کمیته امداد اردستان 200 دانش آموز را تحت پوشش دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی اردستان گفت: مرحله اول جشن عاطفه در شهریورماه در سطح شهر با تعامل بین خیرین و مراکز خیریه برگزار شد. کل کمک های مردمی نسبت به سال گذشته تاکنون رشد 7درصدی داشته است.

وی افزود: دانش آموزی که از سنین پایین کمک به هم نوع خود را فرا بگیرد و آن را امری مهم تلقی کند، قطعاً در بزرگسالی نیز این امر حسنه را فراموش نمی کند و دستگیری از نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی اردستان، گفت: بر اساس قوانین هر کمکی که در جشن عاطفه ها و در مدارس جمع آوری می‌شود باید صرف دانش آموزان همان مدرسه شود و چنانچه مدرسه‌ای از مساعدت صرفا پوشاک و لوازم تحریر برخوردار بود این مدرسه به عنوان مدرسه معین کمک های جمع آوری شده را در یک مدرسه که از مساعدت کمتری برخوردارند هزینه می‌کند.
صادقی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی اردستان بالغ بر 200 دانش آموز را تحت حمایت خود دارد، افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی لوازم تحریر و بسته های حمایتی خود را بین بیش از 200 خانوار توزیع کرده ایم.
وی با بیان ینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه ها ترویج انفاق احسان و یاری رساندن به مددجویان و نیازمندان در جامعه است گفت: مرحله اول جشن عاطفه در شهریورماه در سطح شهر با تعامل بین خیرین و مراکز خیریه برگزار شد. کل کمک های مردمی نسبت به سال گذشته تاکنون رشد 7درصدی داشته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی اردستان به بسته های حمایتی اقشار آسیب پذیر جامعه هم اشاره کرد و گفت: بیش از 50 خانواری که از اقشار آسیب پذیر جامعه بودند و تحت حمایت کمیته نبودند از بسته های حمایتی کمیته امداد در شروع سال تحصیلی برخوردار شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار