راننده جوان اصفهانی که به دست افراد معلوم الحال مجروح شده بود درگذشت

راننده جوان اصفهانی که هفته پیش به دست عده‌ای افراد معلوم الحال زخمی و در بیمارستان بستری شده بود درگذشت.

راننده جوان اصفهانی که هفته پیش به دست عده‌ای افراد معلوم الحال زخمی و در بیمارستان بستری شده بود درگذشت.
به گزارش تسنیم ، مسعود شمس راننده جوان اصفهانی که هفته پیش در اثر اقدامی غیرانسانی توسط افراد ناشناس زخمی شده و در بیمارستان تحت درمان بود درگذشت.
هفته گذشته افرادی ناشناس و معلوم‌الحال با خط‌گیری از شبکه‌های معاند و ضد نظام، با هدف وادار کردن رانندگان کامیون‌ها و اتوبوس‌های مسافربری به اعتصاب، به اتوبوسی که از اصفهان به سمت بوشهر در حال حرکت بود در محل پشتکوه سمیرم سنگ پرتاب کردند.
این سنگ پس از اصابت به شیشه اتوبوس و شکستن شیشه به چشم راست راننده اصابت کرده و راننده هوشیاری خود را از دست داد.
ام البنین رحمانی مسافر این اتوبوس با هدایت اتوبوس و جلوگیری از انحراف و سقوط آن جان 23 سرنشین این اتوبوس را نجات داد اما راننده جوان این اتوبوس آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شد که طی روزهای اخیر سطح هوشیاری وی پایین گزارش شده بود.
در نهایت این راننده جوان بعد از گذشت چند روز از این حادثه، امروز جان خود را از دست داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در پیامی درگذشت این راننده جوان اصفهانی که در اثر اقدامی غیرانسانی توسط افراد ناشناس زخمی شده و در بیمارستان تحت درمان بود را تسلیت گفت.
در بخشی از پیام مهدی خضری آمده است: خدمت رسانی صادقانه به جامعه، مرهون همت بلند و تلاش‌های صادقانه مردان بی ادعایی همچون مرحوم مسعود شمس است که با تمام توان و تلاش بی وقفه، زمینه آسایش همنوعان خویش را فراهم کردند.
دشمنان ایران باید بدانند که قتل انسان‌های بیگناه و اقدامات غیرانسانی آنان، عزم و اراده پولادین مردم ایران را برای خشکاندن ریشه‌های آنان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار