شناسایی ۸۱ باند قاچاق کالا و ارز در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب عملیات‌های مرصاد ۸۱ باند قاچاق ارز و کالا شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب عملیات‌های مرصاد ۸۱ باند قاچاق ارز و کالا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجابرگزار شد با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی به عنوان سربازان ولایت و خادمان مردم با چشمانی بیدار و هشیار به صورت شبانه روزی در خدمت مردم ولایتمدار، شهیدپرور و فرهنگ پرور ایران هستند، اظهار کرد: امین مردم بودن از افتخارات ننیروی انتظامی است و تلاش داریم با اراذل و اوباش و مخلان امنیت برخورد جدی داشته باشیم.

وی به همکاری خوب شورای تامین استان اصفهان با نیروی انتظامی برای تامین امنیت در این استان اشاره کرد و افزود: همکاری این شورا پشتوانه قوی برای نیروی انتظامی برای تحقق ماموریت‌ها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با توسعه زیرساخت‌ها در استان اشرافیت اطلاعاتی خوبی بر روی مسایل امنیتی و انتظامی ایجاد شده است، ادامه داد: در این شرایط پیش‌بینی‌های لازم را به موقع و با سرعت در دستور کار قرار داده و عملیات بسیار خوبی انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه عملیات‌های مرصاد برای برپایی آرامش و امنیت در استان اصفهان پایه ریزی شده است، گفت: برای اجرای این طرح و چابکی بیشتر، توجه ویژه به آموزش یگان‌های مختلف را در دستور کار قرار دادیم و نتایج قابل توجهی را نیز به دست آوردیم.

سردار معصوم‌بیگی کشف ۱۹ تن انواع مواد مخدر را از دستاوردهای عملیات‌های مرصاد اعلام کرد و افزود: همچنین با توجه به رویکرد کلان در زمینه قاچاق کالا و ارز با افزایش ۵۹ درصدی کشف پرونده‌های قاچاق کالای بیش از ۵۰۰ میلیون تومان رو به رو بودیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا در استان اصفهان ۸۱ باند فعال شناسایی و دستگیر شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار