تامین امنیت نیازمند مشارکت همگانی است

فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: تامین امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت اجتماعی نیازمند مشارکت همگانی و بین بخشی است.

فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: تامین امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت اجتماعی نیازمند مشارکت همگانی و بین بخشی است.
به گزارش ایمنا ، سرهنگ علی صادقی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار کرد: مسئولیت کاهش دغدغه و معضلات اجتماعی کشور برعهده یک نهاد و دستگاه اداری نیست، بلکه نیازمند توجه همگانی در رده های مختلف مسئولان و مردم است.
وی افزود: تامین امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت اجتماعی نیازمند مشارکت همگانی و بین بخشی است و نباید این مسئولیت مهم را تنها بر دوش پلیس، دستگاه های امنیتی و نهادهای اجرایی قرار داد بلکه باید همه دغدغه‌مند و با نگرش جدید به صحنه وارد شوند.
فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به مشکلات اجتماعی از جمله گرایش به مصرف مواد مخدر، تصریح کرد: رفع چنین مشکلاتی از کشور نیازمند توجه ویژه برای کاهش تقاضا است و اگر آگاهی و دانش عمومی افزایش یابد این مشکلات نیز کاهش خواهد یافت.
وی ادامه داد: مشارکت برای افزایش امنیت اجتماعی و تقویت امید در جامعه نشان از بالندی مردم و توجه آن ها به موضوعات فرهنگی و اجتماعی است و از این جهت باید دغدغه مند و با نقشه راه مشخص پیش برویم.
سرهنگ صادقی از اقدامات پلیس برای پیشگیری از وقوع حوادث و جرایم خبرداد و گفت: آموزش همگانی، اقدامات پیشگرانه فرهنگی و عملیاتی و افزایش تیم های انتظامی همه در راستای پیشگیری از وقوع جرم است که البته در این خصوص دستگاه اداری و مردم نهاد همکاری دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار