آغاز اکران "ماهور" و "لازانیا" در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران‌های خود فیلم‌های "ماهور" و "لازانیا" را به روی پرده به نمایش گذاشته است.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران‌های خود فیلم‌های "ماهور" و "لازانیا" را به روی پرده به نمایش گذاشته است.
به گزارش تسنیم، همزمان با فصل پاییز سینماهای اصفهان نیز با اکران فیلم‌های منتخب سینمای ایران، علاقمندان به هنر هفتم را به سالن‌های سینمایی دعوت می‌کند.
فیلم "ماهور" تازه‌ترین ساخته حمید زرگرنژاد در ژانر دفاع مقدس بوده که ساعد سهیلی، کامران تفتی، بهاره کیان‌افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که "در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می‌دزد."
"لازانیا" از ساخته‌های حسین قناعت در ژانر کمدی اکران خود را در پردیس سینمایی چهارباغ آغاز کرده است.
جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
فیلم سینمایی "جاده قدیم" تازه‌ترین اثر سینمایی منیژه حکمت است که به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان و مجموعه سینمایی سیتی سنتر به روی پرده رفته است.
در خلاصه فیلم "جاده قدیم" آماده است که "در شب سال نو مینو به خانه باز نمیگردد"، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش و هدی زین العابدین از بازیگران این فیلم هستند.
"سوفی و دیوانه" نام دیگر اثر مهدی کرم‌پور است که در این روزهای پاییزی بر پرده سالن سینمایی چهارباغ اصفهان اکران می‌شود.
امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی، الهه حصاری و حضور رضا یزدانی بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه این فیلم آماده است "من مست و تو دیوانه، ما را که برد خانه".
هومن سیدی نیز فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" این روزها در سینماهای اصفهان دارد که خلاصه این فیلم آمده است: "میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن، چون مغز ندارن. هرکی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز... چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست"
نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی و فرهاد اصلانی با حضور نازنین بیاتی - با معرفی نوید پور فرج، مرجان اتفاقیان و هامون سیدی در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداختند.
فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی که در آن امیر جدیدی، جواد عزتی، مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ، مهدی قربانی، بانیپال شومون به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که بر پرده پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.
برای اطلاع از برنامه سینماهای اصفهان کلیک کنید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار