ترامپ: اگر من نبودم؛ ایران خاورمیانه را می‌گرفت!

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته و در جمع هوادارانش بار دیگر ادعا‌های بی‌اساس خود علیه کشورمان را مطرح کرد و توافق هسته‌ای را مورد انتقاد قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته و در جمع هوادارانش بار دیگر ادعا‌های بی‌اساس خود علیه کشورمان را مطرح کرد و توافق هسته‌ای را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش میزان، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته و در جمع هوادارانش بار دیگر ادعا‌های بی‌اساس خود علیه کشورمان را مطرح کرد و توافق هسته‌ای را مورد انتقاد قرار داد.

ترامپ در جمع هواداران خود در ایالت «کانزاس» مدعی شد: پیش از آن که رئیس جمهور شوم آنچه با ایران در حال روی دادن بود را زیر نظر داشتم، آن‌ها در حال گرفتن کل خاورمیانه بودند.

او در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد: آن‌ها در حال گرفتن عراق بوند، در حال گرفتن سوریه بودند، در حال گرفتن یمن بودند.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در سخنرانی شب گذشته خود دولت «باراک اوباما» را به دلیل امضای توافق هسته‌ای با ایران مورد انتقاد قرار داده و گفت: من آمریکا را از این توافق وحشتناک و یکجانبه خارج کردم.

ترامپ در ادامه ادعای خود درباره پول‌های پرداخت شده از سوی آمریکا به ایران را مطرح کرد و گفت: دولت قبل به ایران ۱۵۰ میلیارد دلار پول داد و احمقانه‌تر اینکه ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد به آن‌ها دادند.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری ضمن انتقاد شدید از دولت پیشین آمریکا ادعا کرد: کاری که آن‌ها انجام دادند یک رسوایی بود، آن‌ها ۱.۸ میلیارد دلار پرداخت کردند تا یک توافق وحشتناک داشته باشند، آن‌ها ۱.۸ پول برای گروگان‌ها پرداختند. می‌توانید تصور کنید؟

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار