رگبارهای پراکنده در اصفهان می‌بارد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: عمده بارش باران امروز را برای بخش‌های غربی و جنوبی پیش بینی می‌کنیم و در بقیه مناطق استان رگبار پراکنده خواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: عمده بارش باران امروز را برای بخش‌های غربی و جنوبی پیش بینی می‌کنیم و در بقیه مناطق استان رگبار پراکنده خواهیم داشت.

نازنین زهرا سیدان در در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان برای سه روز آینده اظهار کرد: امروز نیز سامانه ناپایدار بر رویاستان اصفهان فعال است.

وی با بیان اینکه دیروز بیشترین بارش باران در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان اتفاق افتاد و امروز نیز بارش باران را خواهیم داشت، افزود: عمده بارش باران امروز را برای بخش‌های غربی و جنوبی پیش بینی می‌کنیم و در بقیه مناطق استان رگبار پراکنده خواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از فردا سامانه ناپایدارضعیف شده اما همچنان شرایط دستخوش ناپایداری جو است و شرایط را برای رشد ابرها مهیا می‌کند، ادامه داد: فردا برای بخش‌های غرب و شمال غرب بارش پراکنده را پیش بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وزش باد نسبت به روز گذشته کاهش می‌یابد و در مناطق مستعد از جمله شمال، شرق و مرکزی وزش باد همراه با گرد و غبار خواهد بود، اضافه کرد: بیشترین وزش باد امروز در مناطق غربی به صورت طوفان لحظه ای خواهد بود

سیدان افزود: روز گذشته شهرضا با ۹۰ کلیومتر بر ساعت بیشترین وزش باد را داشته و بقیه مناطق وزش باد شدید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دیروز شاهد اولین بارش‌های پاییزی در استان بودیم، ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران در شهرستان‌های نایین با ۱۶.۴ میلی متر، میمیه ۷.۵ میلی متر، نظنز ۵.۴ میلی متر و اردستان ۴.۶میلی متر و بقیه مناطق بازش کمتری گزارش شده است.

وی با بیان اینکه میانگین دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: این روند کاهش دما ثابت مانده و تغییر محسوسی نخواهد و از روز دوشنبه دمای افزایشی خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۲۴ درجه و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۰ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین و چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار