درخواست رای شفاف درباره FATF داشتیم

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با بیان اینکه درخواست رای‌گیری شفاف نمایندگان درباره FATF داشتیم، گفت: چگونه اجازه دهیم تمام حساب های مالی کشور در اختیار دشمن قسم خورده ما قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با بیان اینکه درخواست رای‌گیری شفاف نمایندگان درباره FATF داشتیم، گفت: چگونه اجازه دهیم تمام حساب های مالی کشور در اختیار دشمن قسم خورده ما قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه مخالف تصویب FATF بودم، اظهار داشت: یکی از دلایل مخالفت من بدعهدی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در تعهدات و قراردادهای قبلی به ویژه عمل نکردن به برجام است.

وی افزود: در شرایطی که ساعت‌ها وقت برای برجام گذاشته شد و جلسات متعددی توسط نمایندگان و ۱+ ۵ به این موضوع اختصاص یافت، این تعهد به راحتی با امضای یک نفر به باد فنا رفت و اروپایی ها نیز که اعلام ماندگاری در برجام را داشتند حرکتی نشان ندادند.

نه دولت و نه مجلس هیچ کدام حاضر به شفاف‌سازی موضوع برجام برای مردم نشدند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه نه دولت و نه مجلس هیچ کدام حاضر به شفاف‌سازی موضوع برجام برای مردم نشدند، ابراز داشت: از سویی ما در برنامه ششم توسعه، بندی داشتیم که دولت را موظف به تعریف سامانه‌ای می‌کند که دریافت‌ها و پرداخت ها و حقوق و مزایای کارکنان و مدیران رده بالا مشخص باشد اما این کار را انجام ندادند.

درخواست ما این بود که رای‌ها در ارتباط با FATF شفاف باشد

وی با بیان اینکه امروز نیز درخواست ما این بود که رای‌ها در ارتباط با FATF شفاف باشد اما رای مخفی گرفته شد، بیان داشت: سوال ما این است که وقتی برای ملت خودمان حاضر نیستیم یک سری رفتارها و رای‌های نمایندگان مجلس و حقوق و مزایای دولت و مجلس شفاف شود چرا برای شفاف‌سازی برای اروپایی‌ها و غربی ها و برنامه ریزی کردن آنها سر و دست می شکنیم.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: چگونه اجازه دهیم تمام حساب های مالی کشور به شکل آنلاین در اختیار آمریکایی قرار گیرد که دشمن قسم خورده ماست و در طول ۴۰ سال گذشته هموار بر دشمنی خود اضافه کرده و هیچ‌گاه از دشمنی وی نسبت به ملت و نظام کم نشده است.

وی با بیان اینکه یقین داریم دشمنان پس از FATF نیز بهانه‌های مختلف می‌آورند، ابراز داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر بحث هسته ای را عمل کنیم، دشمنان پا را فراتر گذاشته و مبحث موشکی و حزب الله و حقوق بشر را مطرح می‌کنند و این گونه نیز شد، پس از پذیرش FATF نیز زیاده خواهی‌های دشمنان هر روز بیشتر می‌شود چراکه هدف آنها براندازی نظام است.

دشمنان به شرایط ایران درباره FATF عمل نکردند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ارتباط با موضوع پذیرفتن FATF با گذاشتن شرایط خاص تصریح کرد: گذشته همیشه چراغ راه آیندگان است، دولت یک مورد را مثال بزند که آمریکا و دیگر کشورها به شرایطی که در برجام گذاشتیم عمل کرده باشند که پس از گذاشتن شرط برای FATF به آن عمل کند.

وی اضافه کرد: در زمان پذیرش برجام مگر رئیس جمهور در صحبت‌هایش با مردم این مطلب را عنوان نکرد که تمام تحریم ها بلافاصله پس از برجام برداشته می شود، کدامیک از این وعده‌ها عملیاتی شد که دل ببندیم به این مطلب که که فلان گروه و فرد جزو تروریست ها قرار گیرد یا نگیرد، کدام یک از شرط‌های برجام را پذیرفتند که شرایط دیگری را بپذیرند.

استکبار جهانی از دشمنی با ایران دست برنمی‌دارد

موسوی تاکید کرد: آنها در دشمنی گذشته خود ذره ای کوتاه نیامده و در آینده نیز همین گونه عمل خواهند کرد چراکه هدف آنها نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار