بیش از 600 کارگر/ساعت کار برای پاک کردن چهره انتخاباتی شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری نجف آباد گفت: بیش از صد کارگر شهرداری از ساعت 12دیشب کار پاکسازی چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی را شروع کردند که تا 6صبح امروز نزدیک به 90 درصد این کار تکمیل و ظاهر شهر با بیش از 600 کارگر ساعت کار سخت به حالت اولیه بازگشت.

بیش از 600 کارگر/ساعت کار برای پاک کردن چهره انتخاباتی شهر

اصفهان امروز-معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری نجف آباد گفت: بیش از صد کارگر شهرداری از ساعت 12دیشب کار پاکسازی چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی را شروع کردند که تا 6صبح امروز نزدیک به 90 درصد این کار تکمیل و ظاهر شهر با بیش از 600 کارگر ساعت کار سخت به حالت اولیه بازگشت.
اصغر مهدی پور افزود: کارگران در سطح مناطق پنج گانه با استفاده از 10 خودروی مختلف و تجهیزاتی مانند کارواش، نردبان، جارو و کاردک کار خود را شروع کردند.
مهدی پور اضافه کرد: در خصوص برخی تبلیغات هنوز امکان پاکسازی کامل فراهم نشده و کارگران همچنان در خصوص حذف تبلیغات اجرا شده بر فراز تیرهای چراغ برق، بالای تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تبلیغات چسبانده شده در سطح معابر، کار خود را ادامه می دهند.
وی با اشاره به انتقال تمامی بنرها و تراکت های تبلیغاتی به سایت بازیافت خاطر نشان کرد: متاسفانه برپا شدن تعداد زیادی داربست فلزی در نقاط مختلف مشکلات زیادی به وجود آورد به طوری که دیشب چند عدد از این سازه ها در حوالی میدان بسیج به داخل معابر سقوط کرد که جمع آوری آن ساعت ها وقت گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار