اکران‌های جدید پاییزی در سینماهای اصفهان

پرده‌های نقره‌ای اصفهان در این روزهای بارانی هفته دوم پاییز میزبان دوستداران هنر هفتم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی خواهند بود.

پرده‌های نقره‌ای اصفهان در این روزهای بارانی هفته دوم پاییز میزبان دوستداران هنر هفتم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی خواهند بود.

به گزارش فارس، پرده‌های نقره‌ای اصفهان با آثار مختلف در سبک های گوناگون و همچنین آغاز نمایش دو فیلم جدید در این روزهای بارانی هفته دوم پاییز میزبان دوستداران هنر هفتم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی خواهند بود.

پردیس سینمایی چهارباغ با اکران فیلم‌های «جاده قدم»، «سوفی و دیوانه»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «هشتگ»، «لازانیا»، «تنگه ابو قریب»، «ماهورا» از ساعت 10 تا 20:45 در 4 سالن اکران خود و همچنین کافه سینما به میزبانی علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌پردازد.

«مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «هشتگ»، «لازانیا» سه فیلمی است که در سانس‌های متفاوت سینما سپاهان اکران می‌شود، این سینما از ساعت با 10:30 با اکران فیلم «لازانیا» کار خود را آغاز می‌کند.

سینما فلسطین اکران فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» از ساعت 10:30 تا 22:30 را در دستور کار خود دارد.

«عرق سرد» و «مغزهای کوچک زنگ زد» دو فیلمی است که در سانس‌های مختلف سینما قدس اکران می‌شود، این سینما از ساعت 10:30 اکران فیلم «عرق سرد» را بر پرده نقرهٔ خود خواهد داشت.

سینما فرهنگیان نیز از ساعت 12 تا 19 میزبان نگاه علاقه‌مندان به فیلم‌های «هزارپا» و «هشتگ» است.

پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر اکران فیلم‌های «جاده قدیم»، «سوفی و دیوانه»، «عرق سرد»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «هشتگ»، «ماهورا»، «لازانیا»، «تنگه ابو قریب»، «هزارپا» و همچنین فیلم «اجباری» را در دستور برنامه‌های خود دارد، آغاز اکران‌های این مجموعه از ساعت 10:40 و پایان آن در ساعت 22:40 خواهد بود.

ماهورا

ماهورا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی و محصول سال 1395 و به سبک اجتماعی (درام) است که به گفته کارگردان آن، فیلم‌نامه «ماهورا» طی چهار سال تحقیق بر اساس یک واقعه تاریخی نوشته‌شده است و همین واقعی بودن قصه فیلم باعث شد تا عوامل دنبال لوکیشن های بکر در تالاب خوزستان بروند.

لازانیا

لازانیا از ساخته‌های حسین قناعت، یک فیلم کمدی و پر بازیگر است که جواد رضویان بعد از سال‌ها دوری از سینما نقش اول این فیلم را ایفا می‌کند.

عرق سرد

عرق سرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و به تهیه‌کنندگی مهدی داوری است، فضای این نسبت به کار قبلی کارگردان «من» بسیار متفاوت و بر اساس واقعیت ساخته‌شده است، این فیلم روایت گر داستان زندگی افروز اردستانی، بازیکن گروه ملی فوتسال بانوان است که با گل زنی او گروه ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود، در فرودگاه افروز درمیابد که توسط شوهرش ممنوع‌الخروج شده است.

آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما

گفتی است در این هفته «مغزهای کوچک زنگ‌زده» توانسته است صدر جدول فروش را به خود اختصاص دهد و به‌طوری‌که با حضور کمتر از دوهفته‌ای خود در سینماهای کشور توانسته با فروش 3 میلیارد و 908 میلیون و 742 هزار تومان نظر مخاطبان هنر هفتم را به خود جلب کند.

همچنین «هزارپا» باگذشت 13 هفته از شروع اکران خود در سینماهای کشور توانسته است با فروش 36 میلیارد و 357 میلیون و 841 هزار تومان رتبه دوم جدول را به خود اختصاص دهد.

سومین رتبه جدول فروش متعلق به «تنگه ابوقریب» است که با حضور بیش از 8 هفته در سالن‌های اکران سینماهای کشور توانسته است از مرز 5 میلیارد عبور کند.

«عرق سرد» با داشتن 56 سالن و اکران بیش از یک‌هفته‌ای خود در سینماهای کشور توانسته است 623 میلیون و 339 هزار تومان فروش داشته باشد.

همچنین «هشتگ» با فروش 815 میلیون و 316 هزار تومان نشان داده است که اکران بیش از یک‌هفته‌ای خود در سینماهای کشورتوانسته است نظر مخاطبان کمدی پسند را به خود جلب کند.

«جاده قدیم» جدیدترین ساخته منیژه حکمت با اختصاص 50 سالن سینما به خود در طول بیش از یک هفته 254 میلیون و 461 فروش داشته است.

«سوفی و دیوانه» با اختصاص 40 سالن در سینماهای کشور 109 میلیون و 203 هزار تومان فروش داشته است.

برای دیدن برنامه سینماهای اصفهان کلیک کنید ​​​
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار