خودروهای دارای نقص فنی ۷۰ درصد آلایندگی‌های اصفهان را تولید می‌کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هر ساله آذرماه بیشتر ین آلودگی هوا را داریم، گفت: ۷۰ درصد این آلودگی‌ها مربوط به اتومبیل‌هایی است که دچار نقص فنی هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هر ساله آذرماه بیشتر ین آلودگی هوا را داریم، گفت: ۷۰ درصد این آلودگی‌ها مربوط به اتومبیل‌هایی است که دچار نقص فنی هستند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین حسین‌زاده ظهر امروز (سه‌شنبه) در همایش "تجلیل از همیاران و فرهنگیان ترافیک و بهار مهر و دانش" ضمن قدردانی حضور مادر شهید خرازی در این آیین اظهار کرد: همکاری هوشمندانه و صمیمانه نیروی انتظامی در کنار آموزش و پرورش استان اصفهان توانسته مهارت های زندگی را به دانش آموزان آموزش دهند .

وی با بیان اینکه معلمان نیز در کنار نیروی انتظامی قرار گرفته تا خطراتی که جان دانش آموزان و خانواده آنها تهدید می کند را به آنها آموزش دهند، افزود: معلمان تلاش می کنند آموزش‌هایی از قبیل عبور از خط عابر پیاده و پل‌ها را در وجود دانش‌آموزان نهادینه کرده تا دچار حوادث تلخ نشوند .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ۳۰ درصد از کشته شدگان در تصادفات عابران پیاده هستند یعنی از هر ۶۰۰ کشته شده در تصادفات ۲۰۰ نفر عابران پیاده است و این آمار همه اقشار جامعه را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد:خودروسازان با هدف خدمت به مردم پا در این عرصه گذاشته اند اما اگر هر کس نداند که چگونه از خودرو خود استفاده کند، مشکلات بسیاری را به بار خواهد آورد .

حسین زاده با بیان اینکه هر ساله آذرماه بیشتر ین آلودگی هوا را داریم، ادامه داد: ۷۰ درصد این آلودگی‌ها مربوط به اتومبیل‌هایی است که دچار نقص فنی هستند .

وی با بیان اینکه استنشاق آلودگی هوا یکی از عوامل بیماری های قلبی، سرطان و ام اس است، افزود: باید فرهنگ استفاده از مترو و وسایل عمومی را در مردم نهادینه کنیم و دانش آموزان پسر نیز از دوران راهنمایی با دوچرخه به مدرسه بروند .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا برای مردم آرامش و امنیت و آسایش را فراهم کند .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار