امنیت در استان اصفهان حرف اول را می‌زند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امنیت در استان اصفهان حرف اول را می زند، اگر تلاش‌های نهادهای امنیتی و حکم قاطع قضایی نبود، شاهد این امنیت نبودیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امنیت در استان اصفهان حرف اول را می زند، اگر تلاش‌های نهادهای امنیتی و حکم قاطع قضایی نبود، شاهد این امنیت نبودیم.

به گزارش فارس، احمد خسروی وفا صبح امروز در آین تکریم و معارفه دادستان اصفهان اظهار داشت: انتظار از دادگستری در جمهوری اسلامی عدالت و قانون گرایی است.

وی با بیان این که مبارزه با ظلم و فساد در تراز دستگاه قضایی جمهوری اسلامی است، افزود: انتظار مردم زمانی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند، احساس کنند تنها ملاک قانون است و این که مرجع رسیدگی به تظلمات باشد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان یادآور شد: مظلومترین دستگاه است به دلیل کمبودهایی که دارد، از 4800 کارمندی که باید باشند 1600 حضور دارند، کدام نهاد 35 درصد پست های سازمانی اش را داشته و برای پر کردن خلا 65 درصد دیگر هم باید کار کنند.

خسری وفا تاکید کرد: اما این کمبوده ها اثر منفی نگذاشته و با روحیه جهادی همانند آنچه در دفاع مقدس مردم اصفهان از خود به نمایش گذاشتند عمل کرده اند.

وی بهره وری مهمترین شاخص در هر سازمان دانست و توضیح داد: ما چند شاخص برای تعیین بهره وری داریم، استان اصفهان مفتخر است که برای 4 سال پیاپی رتبه اول بهره وری را ازآن خود کرده است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان اصفهان، 50 هزار از موجودی پرونده ها کسر شده، 15 هزار پرونده مسن را به 2 هزار رساندن و رسیدگی ماهانه به 300 پرونده توسط قضات از جمله اقدامات دادگستری استان است.

وی با اشاره به نقش دادگستری در حمایت از اقتصاد کشور گفت: اگر در حوزه اقتصاد مقاومتی کمک نمی کردیم ده‌ها کارخانه دچار مشکل شده بود و حتی برای حل مشکلات مکاتباتی را با وزرای دولت داشتیم.

خسروی وفا تصریح کرد: امنیت در استان اصفهان حرف اول را می زند، اگر تلاش های نهادهای امنیتی و حکم قاطع قضایی نبود، شاهد این امنیت نبودیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از تلاش‌های 32 ساله حسن رحیمی در دستگاه قضا وی را دارای روحیه مجاهدت توصیف کرد و گفت: بعد از 5 بار مکاتبه و اصراری که دادستان سابق داشت با بازنشستگی‌اش موافقت شد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، از تلاش های حسن رحیمی دادستان سابق اصفهان تقدیر و علی اصفهانی به عنوان دادستان جدید اصفهان معرفی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار