سپاهان را بادوندگان کاملا بومی بسته‌ایم

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان گفت: تیم را با دوندگان کاملاً بومی بسته‌ایم و کسب سکو سخت است اما دوندگان با چنگ و دندان برای کسب مدال می‌جنگند.

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان گفت: تیم را با دوندگان کاملاً بومی بسته‌ایم و کسب سکو سخت است اما دوندگان با چنگ و دندان برای کسب مدال می‌جنگند.

شکوفه نصیریان در گفت‌وگو با ایمنا در مورد شرایط تیم دوومیدانی سپاهان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: بعد از انصراف شرکت های بهریزان، صبا بتن و... که از رشته دوومیدانی بانوان حمایت می‌کردند، نخستین‌بار در طول تاریخ دوومیدانی بانوان است که باشگاه حرفه‌ای و معتبری همچون سپاهان در بخش بانوان تیمداری می‌کند. البته این باشگاه چند سال گذشته در بخش آقایان تیمداری کرده است و جا دارد از همه مسئولان باشگاه، هیئت استان و کسانی که برای این موضوع زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: تمامی نفرات تیم سپاهان دوندگان بومی هستند، حتی یه دونده غیر اصفهانی در تیم حضور ندارد و تا الان با کمک همین دوومیدانی‌کاران بومی در رتبه پنجم قرار گرفته‌ایم.

نصیریان خاطرنشان کرد: فاطمه ابراهیم محمدی، فرزانه فصیحی و ریحانه مبینی که ملی‌پوش هستند به خاطر شرایط و مسائل مالی تصمیم گرفتند به تیم‌هایی بروند که از نظر مالی پرداختی بهتری داشته باشند. البته ناگفته نماند هزینه تمرین این سه دونده ملی‌پوش بسیار بالا است چراکه سطح تمرینات بالایی داشته و هزینه زیادی باید بابت ماساژور، بدنسازی، کفش و ... پرداخت کنند و باید اطمینان داشته باشند که از نظر مالی پشتوانه قوی دارند. به آن ها حق می‌دهم که تیمشان را خودشان انتخاب کنند و به همین دلیل هم به تیم‌هایی رفتند که از نظر مالی و قرارداد شرایط بهتری داشته است.

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان اضافه کرد: باشگاه سپاهان هزینه ایاب و ذهاب و اسکان ورزشکاران را تقبل کرده ولی قول محکمی برای پاداش به دوندگان نداده است اما باشگاه اعلام کرده که به شرط کسب سکو پاداشی به بازیکنان پرداخت می‌کند که البته با در اختیار داشتن تنها دوندگان بومی و جوان، کسب سهمیه سخت است.

وی تصریح کرد: درست است که باشگاه سپاهان گفته در صورت کسب سکو پاداشی به بازیکنان تعلق می‌گیرد اما از مسئولان باشگاه انتظار دارم زحمات بچه‌ها را نادیده نگیرند چراکه در دو مرحله‌ای که از بازی‌ها برگزار شده مدال‌هایی هم توسط دوندگان اصفهانی در ماده‌های مختلف به دست آمده است و تیم چهار در ۱۰۰ متر سپاهان در همین دو مرحله مقام سوم را به دست آورده که نشان می‌دهد دوندگان با چنگ و دندان برای کسب مدال مقابل دوندگان سرعتی و به‌نام تیم‌هایی از جمله آسان‌پرداخت و دانشگاه آزاد می‌جنگند و به همین دلیل هم از باشگاه خواهش دارم زحمت بچه‌ها را جبران کنند.

نصیریان گفت: مسابقات دوومیدانی باشگاهای بانوان کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که این از ابتدای مهرماه شروع و تاکنون دو مرحله از این رقابت‌ها در تهران برگزار شده است ضمن اینکه مرحله سوم نیر اواخر مهرماه برگزار می‌شود. تیم ۲۵ نفره سپاهان در ۲۲ ماده فعالیت دارد که هر کدام از دوندگان در ماده‌های مختلف حضور دارند و تمرینات خود را زیرنظر مربیان خود انجام می‌دهند.

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان در مورد پیش‌بینی خود از بهبود جایگاه سپاهان در این دوره از رقابت‌ها، اظهار کرد: در مرحله سوم، یک یا دو دونده از جمله غزل ماهانی که فصل گذشته در تیم دانشگاه آزاد بود و امسال دوومیدانی را کنار گذاشته‌، به خاطر عِرق اصفهان به کمک تیم سپاهان می‌آید.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار