تعامل شهرداری و پلیس راهور زمینه‌ساز رفع مشکلات ترافیک شهری

شهردار زرین شهر با بیان اینکه تعاملات پلیس راهور و شهرداری باعث آرامسازی ترافیک و امنیت جاده ای می شود، گفت:امروز در زرین شهر جزیره ای کار کردن در فعالیت های اجرایی جای خود را به همدلی و همراهی داده تا ثمرات و منافع آن در نهایت عاید شهروندان شود.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه تعاملات پلیس راهور و شهرداری باعث آرامسازی ترافیک و امنیت جاده ای می شود، گفت:امروز در زرین شهر جزیره ای کار کردن در فعالیت های اجرایی جای خود را به همدلی و همراهی داده تا ثمرات و منافع آن در نهایت عاید شهروندان شود.

میثم محمدی در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی این شهرستان اظهار کرد: ارتباط و تعامل نیروی انتظامی، پلیس راهور و مدیریت شهری در زرین شهر ارتباط نزدیک، مستقیم و پیوسته است و خوشبختانه تا به امروز تلاش شده این دو مجموعه با تشخیص اولویت های شهر تلاش شده گام های بزرگی جهت ارایه خدمت به شهروندان بردارند .

وی با بیان اینکه تعاملات پلیس راهور و شهرداری باعث آرامسازی ترافیک و امنیت جاده ای می شود، افزود: شهر به عنوان موجود زنده و خیابان ها و معابر آن به عنوان رگ های حیاتی آن مطرح هستند که زندگی در آنها جریان دارد و در این بین حفظ نظم و انظباط نقش فراوانی در نشاط و شادابی آن ایفا می کند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: همان‌گونه که پلیس متولی ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه به شمار می آید، شهرداری نیزبا انجام اقدامات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی ایفا می کند از این رو امروز در زرین شهر جزیره ای کار کردن در فعالیت های اجرایی جای خود را به همدلی و همراهی داده تا ثمرات و منافع آن در نهایت عاید شهروندان شود .

وی ترافیک و نابسامانی آن را یکی از معضلات بزرگ شهرهای بزرگ دانست و ادامه داد: این روزها شاهد هستیم برخی معابر با گره‌های ترافیکی دست و پنجه نرم می‌کند از این رو اجرای طرح های مختلف در راستای تردد ایمن و آرامسازی ترافیک در شورای ترافیک مطرح و پس از تصویب به مرحله اجرا می رسد و در این مسیر مدیریت شهر و پلیس راهور در فراخور وظایف خود با یکدیگر سهیم هستند.

محمدی اضافه کرد: انتقال ساختمان پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان به مکانی مناسب که دسترسی آسان شهروندان به آنجا به آسانی رقم بخورد یکی از اقداماتی است که در راستای افزایش خدمت رسانی بیشتر به مردم در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه این مجموعه در دل مرکز تعویض پلاک و معاینه فنی را جای داده و دارای پارکینگ و دسترسی به کمربندی شهرستان بود و دسترسی آسان تمامی شهرها و روستاهای شهرستان را به پلیس راهنمایی و رانندگی رقم می زد مکانی مناسب برای استقرار پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان به شمار می آمد و بر همین اساس برنامه ریزی های لازم برای تحقق این مهم انجام گرفت و امروز در نظرسنجی ها انجام شده مشخص شد این مهم افزایش رضایتمندی مردم را رقم زده است.

محمدی در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی در خصوص فرهنگسازی و تغییر رفتار ترافیکی شهروندان، گفت: مردم شهرستان لنجان در همه ابعاد به ویژه از بُعد فرهنگی سرآمد هستند، اما متأسفانه موضوع فرهنگ رانندگی یکی از ضعف های فرهنگی جامعه ما به شمار می آید که باعث وقوع تصادفات می شود از این رو تغییر رفتار ترافیکی شهروندان و آموزش یکی از مسایلی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی در پایان با تقدیر از اقدام هوشمندانه ام البنین رحمانی در نجات جان مسافران اتوبوس اصفهان_بوشهر، افزود: خانم رحمانی با واکنش به موقع و شجاعانه خود جان ۲۳ مسافر اتوبوسی که توسط افراد ناشناس با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفته بود، نجات داد و همت عالی این بانوی جوان که منجر به آرامش بخشیدن به چشمان ‌منتظر خانواده های نگران مسافران این اتوبوس شد ستودنی و شایسته تقدیر است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار