شرایط تمرینی‌ ام بسیار سخت است

دوومیدانی‌کار اصفهانی و دارنده ۳ مدال بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: شرایط تمرینی من در داخل کشور بسیار سخت و خاص است و به دلیل فشردگی تمرینات از نظر اقتصادی به مشکل برخوردم.

دوومیدانی‌کار اصفهانی و دارنده ۳ مدال بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: شرایط تمرینی من در داخل کشور بسیار سخت و خاص است و به دلیل فشردگی تمرینات از نظر اقتصادی به مشکل برخوردم.
داوودعلی قاسمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره کسب مدال نقره ماده دو 200 متر و 2 مدال برنز در دوهای 100 و 400 متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: مسابقات با حضور ورزشکاران 43 کشور آسیایی و در سطح بسیار بالا و حساسی برگزار شد و حریفان برجسته و‌ باتجربه‌ای در این دوره از رقابت‌ها داشتم.
وی درباره اینکه چقدر از رکوردهای خود راضی بوده است، افزود: پس از مسابقات قهرمانی جهان در کشور تونس که موفق شدم مدال طلای دو 100 متر و مدال برنز دو 200 متر را از آن خود کنم از رکوردهای خود راضی هستم، چون با تلاش فراوان سهراب اسدی مربی‌ام در مدت حدود 2 ماه رکوردهای خود را بهبود داده و ارتقا دادم و دست مربی‌ام را می‌بوسم.
دوومیدانی‌کار اصفهانی درباره حریفان ایرانی خود در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هاشم رستگاری در مواد 100، 200 و 400 متر و علی الفت در مواد 100 و 200 متر از حریفان خوب من بودند.
قاسمی درباره شرایط تمرینات خود در ایران ادامه داد: شرایط تمرینی من در داخل کشور بسیار سخت و خاص است، چون پس از مسابقات جهانی تونس تمریناتم بسیار فشرده‌تر از قبل شد و متأسفانه بیکار شدم و به دلیل نداشتن اسپانسر مناسب، از نظر اقتصادی مشکل پیدا کردم.
وی اضافه کرد: با همه این اوصاف از سهراب اسدی مربی خوبم و رئیس و دبیر هیئت اصفهان که به من کمک زیادی کردند تشکر می‌کنم.
به گزارش تسنیم، 17 ورزشکار جانباز و معلول و نابینا و کم‌بینای اصفهانی در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی حضور دارند که تا کنون موفق به کسب 4 مدال طلا (علیرضا مختاری در پرتاب وزنه، مهدی علیزاده در پرتاب نیزه، محمدرضا سبحانی‌نیا در والیبال نشسته، امید کریمی در شطرنج نابینایان)، 6 مدال نقره (داوودعلی قاسمی در دو 200 متر، فائزه کرمانی در پرتاب نیزه، زینب ملکی و معصومه شجراتی در والیبال نشسته، هادی نوری در تیراندازی میکس کامپوند، هاجر صفرزاده در دو 200 و 400 متر و امید کریمی در شطرنج تیمی نابینایان) و 8 مدال برنز (علیرضا مختاری در پرتاب دیسک، مهدی علیزاده در پرتاب وزنه، داوودعلی قاسمی در دو 100 و 400 متر، هاجر صفرزاده در دو 100 متر، آرین لطفی در پرتاب دیسک، مهدی رومی‌فرد در شطرنج تیمی نابینایان و طیبه استکی با تیم ملی گلبال) شده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار