قول داده بودم بعد از مشحون به بسکتبال برگردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: به قول خود برای بازگشت به بسکتبال بعد از رفتن محمود مشحون عمل کردم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: به قول خود برای بازگشت به بسکتبال بعد از رفتن محمود مشحون عمل کردم.

به گزارش صداوسیما؛ سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که در زمان ریاست محمود مشحون گفته بود اگر مشحون برود، به لیگ برتر بسکتبال باز می‌گردد؛ در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازگشت به بسکتبال بعد از چند سال توضيح داد: مرد است و قولش. قول داده بودم که با رفتن مشحون برمی گردیم و حالا به این قول عمل کردم. بقیه مسائل به گذشته مربوط است و قصد صحبت درباره آن را ندارم.
او ادامه داد: ديدگاه یزدی زاده که به عنوان مدیرعامل شرکت ذوب آهن منصوب شد، مبتني بر حمایت بیشتر از ورزش بود. هیئت مدیره کارخانه با دستور ایشان بررسی کرد که دو رشته هندبال و بسکتبال در ورزش اصفهان ریشه دار هستند و ذوب آهن هم در این رشته‌ها موفقیت چشمگیری داشته است. به همین دلیل قرار شد که دوباره در این دو رشته فعال شویم.
هنوز بودجه بسکتبال و هندبال نهایی نشده
آذری درباره نامشخص بودن بودجه این تیم‌ها گفت: بودجه ورزش ذوب آهن قبلا بسته شده بود. عزیزان در هیئت مدیره قول مساعد دادند که با توجه به این موضوع، بودجه جدیدی را به این دو رشته اختصاص دهند. البته حالا که فعالیت برای شروع عملیات این دو رشته آغاز شده، هنوز پولی پرداخت نشده است. مقرر شده که اصلاحیه‌ای در بودجه لحاظ شود.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: امیدواریم که تهمیدات بودجه لحاظ شود، وگرنه به مشکل بر می‌خوریم. هر چند که پیشنهاد دهنده این ماجرا خود هیئت مدیره بود که به باشگاه دستور داد و به امید خدا بودجه مورد نظر را هم برای این دو رشته تامین می‌کنند.
دنیای علم مدیریت هم بدون بودجه هیچ است
او در پاسخ به اینکه آیا ذوب آهن این بار در لیگ بسکتبال ماندگار خواهد شد؟ گفت: اگر پول ندهند که نه تنها بسکتبال بلکه فوتبال و سایر رشته‌ها هم مشکل خواهند داشت. حضور در هر رشته‌ای مستلزم بودجه گذاری است. حتی اگر دنیای علم مدیریت باشی، بدون پول هیچ چاره‌ای نداری. حالا هم از دوستانی که دستور حضور در رشته‌های جدید داده اند، انتظار حمایت مالی داریم.
آذری در واکنش به اینکه چند ماه قبل یک بار از باشگاه خداحافظی کرده بود، ادامه داد: اگر حمایت شود، دوباره به دوران اوج ذوب آهن برمی گردیم. سال ۱۳۸۸ که از باشگاه رفتم، هشت تیم ذوب آهن به عنوان نماینده‌های ایران، آسیایی شده بودند. اگر تعهدات انجام نشود که همین حالا هم آماده رفتن هستم. به پایه‌های میز نچسبیده ام که به هر قیمتی بمانم و با اعتبار باشگاه بازی کنم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار