ادامه ناپایداری های جوی در استان اصفهان

اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری های جوی و کاهش دما در روزهای آینده در این خطه خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری های جوی و کاهش دما در روزهای آینده در این خطه خبر داد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: روز گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران بودیم که بیشترین بارندگی در نطنز با 2.4 میلیمترگزارش شد.
فاطمه زهرا سیدان افزود: بیشترین بارش پس از نطنز در میمه با 2 میلیمتر ثبت شده است.
وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان می دهد که شرایط نا پایداری و ادامه فعالیت سامانه های بارشی تا چند روز آینده همچنان در استان وجود دارد ، افزود : افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای امروز ( یکشنبه) پیش بینی می شود و بارش های رگباری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ خواهد بود.
سیدان گفت: بارش هایی بطور متناوب برای این هفته در استان پیش بینی می شود .
وی با اشاره به اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد افزود: دمای هوای امروز صبح اصفهان به 13درجه سانتیگراد رسید که در مقایسه با روز گذشته سه درجه کاهش را نشان می دهد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت : دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به 28 درجه سانتیگراد و امروز ( یکشنبه ) هم در خنک ترین ساعات به 13 درجه سانتیگراد رسید.
وی برای هوای مرکز این استان در روز دوشنبه هوای قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعدو برق پیش بینی کرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای شهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز یکشنبه سالم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار