توزیع بیش از 135 هزار مرسوله پستی در نطنز

رئیس اداره پست شهرستان نطنز گفت: بیش از 135 هزار مرسوله پستی در یک سال گذشته در شهرستان نطنز توزیع شده است.

رئیس اداره پست شهرستان نطنز گفت: بیش از 135 هزار مرسوله پستی در یک سال گذشته در شهرستان نطنز توزیع شده است.
محمد صفاری در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: از شهریورماه سال 96 تا شهریورماه سال 97 بیش از 135 هزار مرسوله پستی در سطح شهرستان نطنز توزیع شده است.
وی افزود: این در حالی است که کل ترافیک مرسولات قبول شده 113 هزار و 752 مورد بوده است و به میزان 19 درصد از نظر درآمدی نسبت به مدت زمان سال قبل رشد داشته‌ایم.
رئیس اداره پست شهرستان نطنز، گفت: در حوزه ثبت نام و توزیع کارت ملی هوشمند هم در شهرستان نطنز اقدامات خوبی انجام شده که بیش از 5 هزار و 211 مورد ثبت نام جدید کارت هوشمند ملی در اداره پست انجام شده و بیش از 6 هزار و 872 مورد هم کارت هوشمند ملی تحویل همشهریان شده است.
وی با بیان این که در حوزه روستایی 15 دفتر ICT فعال و 6 نمایندگی فعال داریم، پیرامون مهم‌ترین اقدامات انجام شده پست در نطنز، تصریح کرد: علاوه بر توزیع دسته چک بانک‌ها، توزیع ابلاغیه بانک‌ها، توزیع بروشور، توزیع عوارض نوسازی‌ها و غیره بیش از 3 هزار و 674 مورد سند مالکیت تک‌برگی هم تحویل شده است.
صفاری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در اداره پست شهرستان نطنز و پست بادرود، قدیمی بودن ساختمان این دو مرکز بود که در سفر وزیر ارتباطات به شهرستان و پیگیری‌های نماینده نطنز در مجلس، مبلغ 2 میلیارد ریال برای بازسازی اداره پست نطنز و 2 میلیارد ریال برای پست بادرود اختصاص داده شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار