مصمم به کسب مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بودیم

مربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: تمام بازیکنان مصمم به کسب مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بودند و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.

مربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: تمام بازیکنان مصمم به کسب مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بودند و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.
مازیار میرعظیمی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره قهرمانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌های کره جنوبی و ژاپن با تمام قدرت در این رقابت‌ها شرکت کرده و به دنبال کسب مقام قهرمانی بودند.
وی ادامه داد: با آمادگی که از مسابقات قهرمانی جهان در آلمان کسب کرده بودیم، با هدف کسب مدال طلا به بازی‌های پاراآسیایی رفتیم و ایمان داشتیم که می‌توانیم به قهرمانی برسیم، اما مسیر آسانی نداشتیم و در دیدار فینال برابر ژاپن در تمام طول مسابقه و تا 2 دقیقه پایانی از حریف عقب بودیم و حتی تا 4 صدم ثانیه مانده به پایان، نتیجه بازی مشخص نبود. خوشبختانه توانستیم با یک پرتاب ژاپن را که یکی از قدرت‌های برتر بسکتبال با ویلچر جهان است و در مسابقات جهانی نیز خیلی خوب ظاهر شده بود شکست دهیم.
مربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر افزود: در مسابقات جهانی برای نخستین بار در بین 4 تیم برتر قرار گرفته و سهمیه پارالمپیک 2020 را کسب کردیم و این باعث شد بازیکنان به اعتماد به‌ نفس و خودباوری برسند.
میرعظیمی گفت: از سال گذشته که مربیگری تیم ملی را بر‌عهده گرفتم، تمام بازیکنان مصمم به کسب مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بودند و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.
وی درباره غیبت ملی‌پوش اصفهانی در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: می‌توانستیم یک یا 2 بازیکن اصفهانی در تیم ملی داشته باشیم و واقعاً جای بازیکن اصفهانی در تیم ملی خالی بود. حدود 20 بازیکن لژیونر ایرانی در لیگ‌های اسپانیا، آلمان، ایتالیا و ترکیه بازی می‌کنند و این موضوع انتخاب بازیکن برای تیم ملی را سخت می‌کند.
مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بیان داشت: بازیکن ارزشمندی مانند ایمان بک‌زاده می‌توانست در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، اما با توجه به اینکه کاپیتان تیم ملی قصد داشت در بازی‌های پاراآسیایی خداحافظی کند و دوست داشتیم با خاطره خوبی این کار را انجام دهد، تصمیم گرفتیم به بک‌زاده پس از این مسابقات فرصت حضور در تیم ملی را بدهیم. البته به جز وی بازیکنان دیگری هم در کلاس‌های یک و یک و نیم شایسته حضور در تیم ملی هستند که امیدوارم برای پارالمپیک 2020 به تیم ملی دعوت شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار