شکایات انتخابات شوراها در هیئت نظارت استان اصفهان امروز بررسی می‌شود

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان گفت: اگر در مناطقی شکایات پیرامون انتخابات شوراها به گونه‌ای باشد که در سرنوشت آن صندوق تغییر ایجاد کند قطعا تصمیمات ما بر وفق قانون خواهد بود.

شکایات انتخابات شوراها در هیئت نظارت استان اصفهان امروز بررسی می‌شود

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شکایات پیرامون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: ما شکایاتی را در این زمینه دریافت کرده‌ایم که امروز بخشی از آن در هیئت نظارت استان اصفهان مورد بررسی قرار می‌گیرد، بخشی از این شکایات در هیئت اجرایی و نظارت شهرستان‌ها بررسی شده و برخی از آنها به ما ارجاع شده است که امروز آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
وی در پاسخ به این سئوال که شکایات ارجاع شده بیشتر حول چه مواردی است، افزود: شکایات پراکنده و مربوط به شهرستان‌های‌ مختلف است که در جلسه امروز آنها را بررسی می‌کنیم.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان همچنین درباره مسائل مربوط به انتخابات شورای شهر بهارستان بیان کرد: شکایات رسیده از برگزاری انتخابات شورا در شهر بهارستان نیز در همین جلسه بررسی می‌شود.
وی با بیان اینکه ما قرار است قانون را رعایت کنیم و اگر به این نتیجه برسیم که تخلف به گونه‌ای بوده که صندوقی باطل شود، اقدام قانونی را انجام خواهیم داد، گفت: در برخی حوزه‌ها اختلاف رای نفر آخر با نفر علی البدل در حد تعداد کمی از آرا است و صندوق‌های خاصی از همان شهر ممکن است بازشماری شود و اگر تفاوتی بود اعلام می‌شود.
ترکی اضافه کرد: اگر در مناطقی شکایات به گونه‌ای باشد که در سرنوشت آن صندوق تغییر ایجاد کند قطعا تصمیمات ما بر وفق قانون خواهد بود.
وی درباره مسائل مربوط به انتخابات شورای شهر اصفهان تصریح کرد: گزارش‌های رسیده از هر جایی که باشد را باید بررسی کنیم، همان طور که تهران نیز چنین مسائلی مطرح شد و با دستور رئیس مجلس قرار شد برای 50 نفر اول صندوق‌هایی بازشماری شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار