کوچک‌ترین دونده مسابقات پارا آسیایی بودم

دارنده ۳ مدال بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: حریف تایلندی‌ام ۱۳ سال از من بزرگ‌تر بود و کم سن و سال‌ترین دونده بازی‌های پاراآسیایی بودم.

دارنده ۳ مدال بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: حریف تایلندی‌ام ۱۳ سال از من بزرگ‌تر بود و کم سن و سال‌ترین دونده بازی‌های پاراآسیایی بودم.
هاجر صفرزاده در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره کسب 2 مدال نقره دو 200 و 400 متر و مدال برنز دو 100 متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: بازی‌های پاراآسیایی در سطح بالایی برگزار شد. من جزء رده سنی جوانان هستم، اما در این مسابقات با حریفان بزرگسال که چندین سال از من بزرگ‌تر بودند رقابت کردم.
وی افزود: حریف تایلندی‌ام 13 سال از من بزرگ‌تر بود و کم سن و سال‌ترین دونده بازی‌های پاراآسیایی بودم.
دونده معلول اصفهانی درباره فینال ماده 400 متر ادامه داد: در 100 متر پایانی دو 400 متر دچار ضعف شدیدی شدم و بدنم توان ادامه کار را نداشت و در حالی که تا 80 متر مانده به پایان نفر اول بودم، نتوانستم این جایگاه را حفظ کنم و پشت سر حریفم قرار گرفتم. زمانی که دیدم نفر سوم به من نزدیک می‌شود خودم را در نزدیکی خط پایان به زمین زدم تا مدال نقره را از دست ندهم.
صفرزاده درباره برنامه‌های آینده خود اضافه کرد: مسابقات انتخابی جهانی و پارالمپیک را در پیش داریم و امیدوارم بتوانم در آن مسابقات سهمیه بگیرم.
وی با بیان اینکه در کاروان کشورمان کسی انتظار نداشت بتوانم مدال بگیرم، گفت: اما با تلاش فراوان موفق به کسب 2 مدال نقره و یک مدال برنز شدم. البته انتظار داشتم نتیجه بهتری بگیرم، اما همین که دست خالی به ایران برنگشتم خدا را شکر می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار