کومان و استنلی شرایط خوبی دارند؛ بهبود مصدومیت نویدکیا

فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت رسول نویدکیا گفت: نویدکیا از نظر بدنی مشکلی برای بازی نداشته و مصدومیت او برطرف شده است.

فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت رسول نویدکیا گفت: نویدکیا از نظر بدنی مشکلی برای بازی نداشته و مصدومیت او برطرف شده است.
مهدی صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم، شرایط ولادیمیر کومان و کی‌روش استنلی را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: کومان امروز کامل با تیم تمرین کرد و از نظر سلامتی مشکلی نداشت، اما از نظر فنی همه چیز بستگی به تصمیم امیر قلعه‌نویی دارد. کی‌روش استنلی نیز تمریناتش را با تیم آغاز کرده و همچنان مراحل درمانی‌اش را ادامه می‌دهد و باید منتظر ماند و دید طی چند روز آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و نظر قلعه‌نویی و کادر فنی چه خواهد بود اما در کل شرایط این بازیکن خوب است.
وی در خصوص نحوه مصدومیت این 2 بازیکن خاطرنشان کرد: استنلی در دیدار مقابل نساجی با دروازه‌بان این تیم برخورد داشت و ضربه شدیدی به زانوی این بازیکن وارد شده و از ناحیه زانو مصدوم می‌شود. کومان نیز یک روز در تمرینات تیم از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد که ما مراحل درمانی را انجام دادیم و خوشبختانه زودتر از موعد بهبود یافته و تمریناتش را با تیم از سر گرفته است.
صدیقی در پاسخ به اینکه شرایط رسول نویدکیا چطور است و آیا به آمادگی کامل رسیده یا خیر، گفت: زمانی که رسول نویدکیا مصدوم شده و رباط صلیبی پاره کرد، تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن مراحل فیزیوتراپی او زیر نظر من آغاز شد و همزمان با درمان، مراحل بدنسازی را هم پشت سر گذاشت و آرام آرام به تمرینات گروهی اضافه شد و در بازی دوستانه مقابل پیکان هم به میدان رفت.
فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نویدکیا از نظر بدنی مشکلی برای بازی ندارد و مصدومیت او برطرف شده است، اما از نظر فنی امیر قلعه‌نویی باید نظر دهد که نویدکیا شرایط بازی کردن را دارد یا خیر؛ درمان نویدکیا کامل شده و خوشبختانه شرایط این بازیکن بسیار خوب است.
وی در خصوص سایر مصدومان سپاهان اضافه کرد: به جز میلاد سرلک و کی‌روش استنلی، داوود رجبی نیز مصدوم است. او در بازی دوستانه مقابل پیکان، از ناحیه مچ پا آسیب دید اما در حال حاضر شرایط خوبی داشته و نرم‌ دو را آغاز کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار