بهترین مدل موهای ی باز دخترانه مجلسی +عکس و فیلم

همیشه دختر خانم ها برای مراسم هایی مانند عقد, عروسی, تولد و ... دوست دارند موهایشان را مدل دار کنند اما از آنجایی که خودشان مدل مویی بلد نیستند موهایشان را به دست آرایشگر میسپارند و گاهی آرایشگرها بدون توجه به سن و سال انها مدل مو را انتخاب می کنند.انتخاب مدل مویی مناسب از بین مدل های متنوع کار راحتی نیست بخصوص برای دختران جوان که هم وسواس و حساسیت بیشتری به خرج می دهند و هم هر مدلی برایشان مناسب نیست و بهتر است از مدل مویی استفاده کنند که مناسب سنشان باشد و بی دلیل سنشان را بالاتر از آنچه هستد نشان ندهد. توجه داشته باشید که انتخاب مدل مو برای صورت ها با فرم مختلف با یکدیگر متفاوت است و بهتر است هر خانمی مدل موی متناسب با فرم صورتش را انتخاب کند اما به طور کلی بافت ها و مدل موهای نیمه بازو باز برای خانم های جوان بهتر است .در این مطلب تصاویری از انواع مدل موی باز دخترانه مجلسی با جدیدترین متدهای آرایش مو روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل موی باز دخترانه مجلسی با جدیدترین متدهای آرایش مو روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.
اگر موهای شما باز و پر است شینیون موی باز می تواند برایتان انتخابی هوشمندانه باشد. مدل موهای باز اغلب به صورت ترکیبی از مدل موی جمع و باز ایجاد می شوند که این مدل موها زیبایی و جذابیت خاصی دارند همچنین این مدل موها برای دختران در رده سنی مختلف مناسب می باشند و شما می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی از این مدل مو برای فرم دادن به موهای کوتاه و بلند خود استفاده کنید.
برای جذابیت بیشتر موهای باز می توانید قسمت بالایی موهایتان را ببندید و قسمت پایین موها را باز نگه دارید سپس قسمت باز موها را فر درشت یا فر ریز دهید که این مدل مو برای خانم های جوانی که دارای موهایی کم پشت هستند مناسب و ایده آل است.
برای حالت دادن به موهای باز همچنین می توانید موهایتان را بوسیله بیگودی یا بابلیس و … فر ریز یا درشت دهید سپس در قسمتی از موها از بافت های تزیینی استفاده کنید.
نحوه ی انتخاب جلو مو متناسب با چهره
هدف آرایشگر این است که ظاهر مشتری را زیبا و بهتر نشان دهد تا حس اعتماد به نفس او را افزایش داده و مشتری احساس رضایت کند .مدل مو و مدل شینیون متنوعی در سالن زیبایی با شرایط مختلف (محل کار،مناسبتی ویژه ، میهمانی ها ) وجود دارد که باید آرایشگر سالن متناسب با جنس مو، سر و صورت مشتری آن را آرایش کند.
نحوه انتخاب مو متناسب با چهره برای زیباتر جلوه دادن چهره، شینیون باید متناسب با اجزای چهره و متناسب با جلوی سردست شود .
سر(دراز-کشیده ) :سعی کنید دو طرف شقیقه برجسته تر و پوش داده شود. از فرق کج و از چتری کوتاه تا زیر ابرو استفاده کنید . از باز کردن فرق راست و صاف بپرهیزید. در اینگونه موها حتی المقدور مدلی انتخاب کنید که عرض چهره را زیاد کند.
سر گرد: شنیون مناسب چهره های گرد مدل هایی است که بیشتر کار در بالای سر انجام می گیرد و دو طرف شقیقه بالا کشیده می شود .کنار صورت چند تار ریخته شود بهتر است .
گردن بلند: برای گردن های بلند از مدل های باز که در اطراف صورت پخش می شود استفاده کنید .اندازه این مدل ها تا زیر گردن باشد مناسب تر است .
گردن کوتاه: شنیون مناسب گردن های کوتاه از مدل هایی انتخاب شود که در قسمت پشت و بالای سر جمع شده باشد، مو ها را نباید دور گردن ریخت.
جوان تر شدن با تغییر مدل مو

ممکن است استفاده از لوازم آرایش یا کرم های ضد چروک شما را جوان تر و زیباتر جلوه دهد اما مدل مو بیشترین تاثیر را روی چهره ی شما خواهد داشت.

اگر دوست دارید جوان به نظر برسید، به جز پوست صورت، باید به چیزهای دیگری نیز توجه کنید. آرایش و حتی مدل مو نیز تاثیر زیادی بر جوانی شما دارند. زمانی که صحبت از مو می شود، نه تنها مدل مو بلکه رنگ و نوع آرایش آن نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که چه مدل مویی شما را جوان تر نشان می دهد، با ما همراه باشید.

بهترین مدل مو برای جوان تر شدن

دهه 20 سالگی
ر دهه 20 سالگی شما می توانید هر مدل مویی را امتحان کنید. اما نکاتی هست که باید به آنها دقت کنید. به عنوان مثال پس از حمام اجازه دهید که موهایتان به طور طبیعی خشک شود. اگر می خواهید آن را حالت دهید، از کرم های مو استفاده کنید تا پف موهایتان را بخواباند، زیرا موهای حجیم سن شما را بیشتر نشان خواهد داد.
رای مدل موهایتان، شما می توانید هر مدلی را امتحان کنید، این کاملا بستگی به فرم صورت تان دارد. پس بهتر است که قبل از انتخاب هر مدل مویی، فرم صورت تان و مدلی که به آن می آید را شناسایی کنید. حال زمان خوبی برای چتری است، پس شانس خود را در این سن از دست ندهید.
دهه 30 سالگی
گر زندگی پر مشغله ای دارید به طوری که نمی توانید وقت زیادی را صرف موهایتان کنید، پیشنهاد ما به شما موهای کوتاه است. این مدل مو نه تنها زیبا و جذاب است بلکه به سادگی نیز حالت می گیرد. اگر هم وقت آراستن کل موهایتان را ندارید، تنها قسمت جلوی آن را سشوار بکشید و بگذارید که باقی موهایتان به طور طبیعی خشک شود.
گر دوست دارید که موهایتان حجیم باشد، اضافه کردن کمی حجم به آن اشکالی ندارد. برای رنگ موهایتان هم، هایلایت روشن می تواند شما را جوان تر از آنچه هستید، نشان دهد.
دهه 40 سالگی
40 سالگی بهترین زمان برای انتخاب یک مدل موی ثابت است. در این سن مدل موی شما نشاندهنده شخصیت تان است. فرقی ندارد که چه مدل مویی را انتخاب می کنید، در هر صورت چتری می تواند سن شما را کمتر نشان دهد. هر چه حجم موهایتان در اطراف سر کمتر باشد، بهتر است.
در مورد رنگ موهایتان هم، هایلایت بهترین انتخاب است از این رو که گرما و شادابی بیشتری به چهره شما می بخشد.
دهه 50 سالگی
اغلب خانم ها در سن 50 سالگی موهای کوتاه را ترجیح می دهند، اما از نظر کارشناسان حرفه ای، موهای بلند سن را کمتر نشان می دهد. همانطور که شما هم می دانید، موهای بلند نشانه ای از شادابی و سلامت است. چند تار مو برای چتری نیز می تواند شما را در سن 50 سالگی جوان و زیباتر نشان دهد.



این مدل مو دخترانه مجلسی برای دخترانی که موهای پر و زیادی دارند مناسب است
اگر به دنبال مدل موی نیمه باز مجلسی دخترانه هستید می توانید از مدل زیر ایده بگیرید

برای موهای دارای هایلایت به ویژه هایلایت دودی و زیتونی این مدل مو بسیار جذاب است مدل مو جلوی سر دخترانه جدید زیر با استفاده از بافت به موهای هایلایت جذابیت بیشتری می دهد مدل مو دخترانه ساده مجلسی زیر واقعا برای دختران نوجوان مناسب است و ظاهرشان را متناسب با سن آنها شیک و رسمی می کند. یکی از مدل موهای دخترانه مجلسی ساده که بسیار هم زیبا است مدل زیر است اگر مدل موی نیمه باز مجلسی می خواهید به مدل زیر هم توجه کنید مدل مو دخترانه با بافت عجین شده و همواره استفاده از بافت در این مدل ها توصیه می شود اگر به دنبال مدل شینیون باز هستید می توانید از چنین بافت هایی استفاده کنید مدل مو دخترانه زیر برای دختران کم و سن و سال واقعا زیباست و فرم موهایشان را بسیار با نمک می کند.

زمانی که به یک جشن دعوت میشوید و زمان کافی برای مدل دار کردن موهایتان ندارید میتوانید از این مدل موها ایده بگیرید و در کوتاهترین زمان ممکن موهایتان را فوق العاده زیبا دیزاین کنید.

مدل مو مجلسی باز همیشه به معنی سادگی نیست و با استفاده از طرح های این چنینی می توانید جذاب و خاص شوید مدل مو دخترانه ساده زیر برای زمان هایی که وقت کافی ندارید بسیار مناسب است زیبایی مدل موی باز را می توانید با استفاده از بیگودی چند برابر جذابتر کنید اگر به دنبال یک مدل مو خاص هستید و دوست دارید در مهمانی ها خاص و تک باشید به مدل زیر هم نگاهی بیندازید فیلم زیر به روش ساده آموزش بافت مو را به شما نشان می دهد
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار