مدل مانتو برای افراد لاغر با طرح های جذاب و زیبا

در این مطلب با انواع مدل مانتو برای افراد لاغر با جدیدترین طرح های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها مانتو با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

در این مطلب با انواع مدل مانتو برای افراد لاغر با جدیدترین طرح های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها مانتو با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.
مدل مانتو بهتر است با توجه به فرم اندام خانم ها انتخاب شود تا ظاهر و تیپ آن ها متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. مدل مانتو برای افراد لاغر در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مدلی را که با فرم اندام تان مطابقت و همخوانی دارد را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مدل مانتو برای افراد لاغر باید به گونه ای انتخاب شود که اندام آن ها پر و متناسب تر به نظر برسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتو برای افراد لاغر را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.
برای انتخاب مدل مانتو ابتدا باید فرم اندام تان و نقاطی که لاغر هستند را بشناسید سپس مدل مانتویی را انتخاب کنید که بخش های لاغر اندام شما پرتر به نظر برسند تا در فرم اندام تان تعادل ایجاد شود.
توجه داشته باشید که خانم های لاغر اندام بهتر است در انتخاب مدل و طرح آستین های مانتوی خود دقت لازم را به خرج دهند زیرا آستین ها برا حجم شانه های شما می افزایند و باعث می شوند تا قسمت بالاتنه تان پرتر به نظر برسد. مدل مانتوهای تنگ و چسبان برای خانم ها با فرم اندام لاغر مناسب نیستند بنابراین بهتر است شما مدل مانتویی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا هم سایز شما است. مدل مانتوهای راه راه و طرح دار برای خانم های لاغر انتخابی مناسب و ایده آل هستند و این مدل مانتوها هیچوقت از مد نمی افتند بنابراین بهتر است شما برای متعادل به نظر رسیدن فرم اندام تان این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
علاوه بر طرح مانتو باید در انتخاب رنگ مانتو نیز حساسیت لازم را به خرج دهید تا فرم اندام شما متناسب و زیباتر به نظر برسد. مدل مانتوها با رنگ های روشن برای خانم ها لاغر اندام انتخابی مناسب هستند و اگر قسمت پایین تنه شما لاغر است بهتر است مانتوی خود را با شلوار و کفش های رنگی بپوشید تا قسمت پایین تنه تان متناسب و پرتر به نظر برسد.
برای دیدن سایر مدل مانتو ها کلیک کنید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار