زمان عمل به وعده ها فرا رسیده است/ اکنون زمان عمل به وعده های انتخاباتی است

امام جمعه زرین شهر گفت:باید مطالبات به حق مردم به ویژه مستضعفین جامعه توسط مسئولان و مردم مطالبه شود نکند خدای ناکرده و عده های ما فراموش شود به لطف خدا در این دوره مطالبات مردمی به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه بسیار مطرح شداکنون نوبت رسیدگی و تحقق وعده های است که به نفع جامعه وقشر آسیب پذیر جامعه است.

زمان عمل به وعده ها فرا رسیده است/ اکنون زمان عمل به وعده های انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر در آخرین جمعه ماه شعبان اظهار کرد: پیروزی واقعی و حقیقی انتخابات همانظور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم و نظام اسلامی است چراکه مردم با حضور خود یکبار دیگر به قانون اساسی وآرمان های انقلاب رأی مثبت دادند.

وی افزود: ما باید قدردان این حضور پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی بوده و از سوی دیگر مراقب توطئه دشمنان باشیم، به خصوص در این زمان که دشمن با حضور شما مردم یکبار دیگر سیلی محکمی خورد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دشمن می خواهد بعد از انتخابات طرح های تفرقه آفرین خود را اجرا نماید برای همین شدیداً به دنبال تحریک احساسات مردمی است مثلا ادعا می کند عده ای از مردم به حجاب رأّی دادند و عده ای به بی حجابی واز این قبیل موارد، اینها تحلیل های زشت و ناروای دشمنان است و رهبر فهیم وبا بصیرت انقلاب قبل از انتخابات فرمودند فردای روز انتخابات روزجشن مردم ایران اسلامی است و حضور مردم یعنی رای به اسلام وقانون اساسی کشور، رآی به ولایت فقیه و ... اینها برای ما اصل است.

باید قدردان حضور پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات بود

وی ادامه داد: مردم به وظیفه خود عمل کرده به صحنه آمدند و به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و اکنون که انتخابات تمام شده نوبت عمل کردن به وعده های مسئولان و رئیس جمهور منتخب است.

باقریان اضافه کرد: دلخوری های زمان انتخابات، نکات منفی و آسیب های انتخابات و همچنین بداخلاقی های انتخاباتی باید از مسیر خود پیگیری شود و در جامعه مطرح نشود چراکه اگر مطرح شود خواست دشمن عملی شده است.

وی ادامه داد: به لطف خدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، امروز انتخابات اساس قدرت نظام جمهوری اسلامی شده است و باید از این قدرت با تمام وجود محافظت نمود.

امام جمعه زرین شهر اضافه کرد: باید مطالبات به حق مردم به ویژه مستضعفین جامعه توسط مسئولان و مردم مطالبه شود نکند خدای ناکرده و عده های ما فراموش شود به لطف خدا در این دوره مطالبات مردمی به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه بسیار مطرح شد اکنون نوبت رسیدگی و تحقق وعده های است که به نفع جامعه وقشر آسیب پذیر جامعه است.

اکنون زمان عمل به وعده های انتخاباتی است

وی عنوان کرد: باید به مسائل اساسی کشور توجه جدی شود و مردم همگی از دولت منتخب به شرطی که هوشیار باشند و مطالبات به حق مردم و رهبری را پیگیری کنند حمایت خواهد کرد و همین حمایت مردم یک نقطه قوت برای دولت است.

باقریان بیان کرد: انتخابات ما نشان داد که ایران اسلامی دموکراسی ترین کشور در دنیا کدام است لذا باید به این نکته توجه داشت که آمریکا این مدعی دموکراسی چگونه انتخابات خود را برگزار کرد که هنور پس از گذشت مدتها از انتخابات آن هنور حرف وحدیث و گرفتاری ها ان گریبانگیر آن کشور پر مدعا را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حال رئیس جمهور این کشور در روزهایی که بزرگترین حماسه دموکراسی وآزادی دنیا در ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شده است به کشوری سفر می کند که آرزوی مردم آن کشور دخالت در سرنوشت خود است.

امام جمعه زرین شهر اذعان کرد: کشوری که یک طائفه برای کل کشور تصمیم گیری می کند و سرمایه های کلان آن کشور را به راحتی به حلقوم دشمنان اسلام می ریزد، آری آمریکا برای تحقق وعده های مالی خود باید قرارداهای کلان اقتصادی با عربستان منعقد کند و از طریق دوشیدن یک ملت یک سوم وعده های مالی خود تأمین کند.

ژست دموکراسی آمریکا برای دفاع از حقوق مردم دروغین است

وی متذکر شد: رئیس جمهور امریکا به در کشوری رجز خوانی کرده که در آن کشور خبری از آزادی و دموکراسی نیست و این رجز خوانی فقط برای دوشیدن کشور عربستان و دام زدن به توطئه اختلاف بین شعیه وسنی است.

باقریان تاکید کرد: در این ایام شاهد روزهای ننگین سازمان بین المللی در قبال حوادث بحرین هستیم، حال این سوال مطرح است کجا هستند سازمانهای مدعی حقوق بشر ودمکراسی؟ زمانی که مردم بحرین بدون دست بردن به سلاح خواستار دخالت خود در تعیین سرنوشت خود هستند اما رژیم پلید آل خلیفه در سکوت و چراغ سبز نهادهای بین المللی به راحتی به مردم هجوم می برد و به خانه مرجع تقلید آن کشور حمله می کند و افراد را به خاک وخون میکشد.

وی تصریح کرد: تحقق عدالت اجتماعی صرفاً با پول دادن به مردم و توسعه فیزیکی تحقق نمی‌یابد، بلکه دستورهای اسلامی ما دقیقا یک نوع تمرین عدالت اجتماعی است عدالتی که در آن عزت مردم حفظ شود و باید توجه داشت که در برابر عدالت اجتماعی همه مردم یکی هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار