مرکز آموزش جوار کارگاهی در برخوار افتتاح شد

مرکز آموزش جوار کارگاهی در صنعت تولید آجر نخستین بار در کشور، در شهرستان برخوار افتتاح شد.

مرکز آموزش جوار کارگاهی در صنعت تولید آجر نخستین بار در کشور، در شهرستان برخوار افتتاح شد
.به گزارش ایمنا ، آرش اخوان مدیر کل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در آیین افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی آجر در این شهرستان اظهار کرد: توجه به آموزش‌های مهارتی علاوه بر تولید باکیفیت و به‌کارگیری نیروی‌های متخصص سبب کاهش بیکاری نیز می‌شود.
وی افزود: با راه‌اندازی این مرکز آموزشی‌ در استان اصفهان، ۱۲ مرکز جوار کارگاهی در بخش‌های فولاد، انرژی هسته‌ای، سیمان، چینی، تولید لوازم خانگی، پلی اکریل و آجر فعال هستند و آموزش تخصصی را اجرا می‌کنند.
مدیرکل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: آموزش در این مراکز بیشتر در کارگاه‌های عملی و خط‌های تولید انجام می‌شود و نیروها در روند تخصصی شغل مربوطه آموزش می‌بینند.
وی ادامه داد: مجوز ‌مراکز آموزش جوار کارگاهی در کارخانه‌های و واحدهای تولیدی که بیش از ۲۵۰ نیرو داشته باشند، داده می‌شود.
اخوان تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور طرح صلاحیت حرفه‌ای کارکنان در استان اصفهان اجرا شده که در این طرح توانایی شغلی افراد مشغول کار، سنجش می‌شود و کسانی که نیاز به آموزش و مهارت دارند به دو روش آموزش کلاسی و یا تجربی دوره می‌بینند.
به گزارش ایمنا، در این آیین از تابلوی مرکز آموزش جوار کارگاهی گروه آموزشی آجر نماچین، کتاب کاربرد نانو فناوری در نمای ساختمان و تابلوی آجر میراث جهانی رونمایی شد.
برای راه‌اندازی مرکز آموزش جوار کارگاهی صنعت آجر در سه بخش آموزش، کارگاه و آزمایشگاه بیش از پنج میلیارد ریال از بخش خصوصی هزینه شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار