ابطحی : «معاون اول» می‌خواهد باز هم در قدرت بماند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهور گفت: جهانگیری می‌خواهد خودش را برای دوره‌های بعدی حفظ کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهور گفت: جهانگیری می‌خواهد خودش را برای دوره‌های بعدی حفظ کند.

محمدجواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از سخنان روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: صحبت‌هایی که اخیراً جهانگیری، شریعتی، آخوندی و نوبخت مطرح می‌کنند این طور وانمود می‌کند که دولت مردان در اجرای وعده‌ها و امیدوار کردن مردم به برجام، سرخورده شده‌اند.

وی با بیان این که سطح نارضایتی از دولت افزایش یافته و حتی در تهران محبوبیت رئیس‌جمهور کاهش پیدا کرده است، افزود: این صحبت‌ها فرار رو به جلوست، گویی این افراد در پست‌های کلیدی دولت حضور نداشته و شرایط موجود نتیجه اقدامات این افراد نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری‌های مسؤولان دولتی را دارای تناقض توصیف کرد و ادامه داد: جهانگیری می‌گوید اختیار تغییر منشی‌اش را ندارد اما وعده‌هایی که در تلویزیون داد و گفت «مردم یادتان هست؟» از یاد مردم نرفته، در مقابل دوربین و چشمان 80 میلیون ایرانی وعده داد که اگر ما بیاییم چه‌ها می‌شود و حتی یک بیکار هم نخواهد بود.

ابطحی با بیان این که در 40 سالی که از انقلاب می‌گذرد امثال جهانگیری و آخوندی حداقل 32 سال مسؤولیت داشتند، عنوان کرد: آخوندی دهه هفتاد وعده مسکن اجتماعی را داده بود، بعد از چند دهه مجدد از ابتدا با انتقاد از مسکن مهر، مسکن اجتماعی را مفید دانست اما حالا پس از 5 سال استعفا داده بدون آنکه تغییری در وضعیت مسکن شاهد باشیم.

وی با انتقاد از عملکرد دولت مردان در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، وضعیت اقتصادی کشور را نتیجه این بی‌تدبیری‌ها دانست و اضافه کرد: به گونه اقدام کرده‌اند که اقتصاد ایران شرطی شده، فشار به طبقات ضعیف افزایش یافته و شکاف بین طبقات بیشتر شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم موضع‌گیری‌هایی از این دست، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است و این افراد نشسته‌اند برای آینده خودشان تصمیم گرفته‌اند؛ جهانگیری می‌خواهد خودش برای دوره‌های بعدی حفظ کند.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: برداشت امثال جهانگیری این است که انسان‌ها فراموش کار هستند و اگر چند صباحی خودشان در نقش منتقد حاضر شوند، شانس دوباره‌ای برای ماندن در قدرت دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار