کی‌روش: تمام بازی ها برایمان اهمیت دارد

استنلی کی روش مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید که او با توجه به خصوصیات فیزیکی که دارد بیشتر مهاجم محوطه جریمه است.

استنلی کی روش مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید که او با توجه به خصوصیات فیزیکی که دارد بیشتر مهاجم محوطه جریمه است.
به گزارش از "ورزش سه"، استنلی کی روش مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان دومین فصل حضورش در لیگ ایران را پشت سر می گذارد؛ او که فصل گذشته طبق قانون نمی توانست در لیگ ایران بازی کند، حالا با نمایش های خوبی که ارائه می دهد، به وضوح مشخص کرده که قانون ابداعی مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اشتباه و از روی ناآگاهی وضع شده است.
این بازیکن که در مقابل نساجی مازندران در لیگ و جام حذفی سه مرتبه موفق به گلزنی شد و حالا در جدول رقابت های لیگ برتر هم 6 گله است، در گفتگو با "ورزش سه" توضیحاتی در مورد شرایط خودش و سپاهان ارائه داده که در ادامه می خوانید.
• بازی با نساجی را به هر زحمتی که بود بردید؟
همه بازی ها سخت است و فقط این بازی نیست. بازی در خانه ما بود و با تمام سختی ها توانستیم در اواخر بازی سه امتیاز و نتیجه را بگیریم و پیروز شویم. جا دارد به تیممان تبریک بگویم که تا آخرین نفس جنگیدند و توانستند ورق را برگرداند.
• هفته های ابتدایی نمی توانستی گل بزنی ولی از هفته ششم به اصطلاح موتور گلزنی ات روشن شد.
همینطوری که در دفعات قبل هم گفتم من زیاد نگران این موضوع گل زدن نیستم گل زدن باید به صورت طبیعی اتفاق بیافتد و وقتی تیمی به صورت دسته جمعی کار کند، این اتفاق بالاخره رخ می دهد. من هم تمام تلاشم را می کنم تا تیم برنده باشد و هدف اصلی ام کمک به تیم است.
• شما تا اینجا هفت گل زده اید که دو گل با پنالتی و 5 گل با ضربات سر بوده؛ چه زمانی با پا در جریان بازی گل می زنید (باخنده)؟
خب این بستگی به شرایط بازی دارد. مهم این است که بتوانید گل بزنید. شاید بازی های بعدی. ولی من چون قد و قواره بلندی دارم روی ضربات ایستگاهی و ارسال ها می توانم عملکرد خوبی داشته باشم. همانطور که گفتم مهم ترین موضوع این است که بتوانیم ببریم.
• به نظر می رسد فیزیک شما همان چیزی است که در فوتبال ایران و سیستم امیرقلعه نویی به خوبی جواب می دهد. در برزیل هم معمولا بازیکنان تکنیکی در خط هجومی حضور دارند ولی شما و بازیکنانی نظیر فرد با سبکی متاوت که تکیه بر فیزیک و قدرت بدنی بالا است، موفق بوده اید.
هر بازیکنی شرایط و خصوصیات خودش را دارد. من به خاطر قد و قواره بزرگی که دارم، بیشتر مهاجم هجده قدم هستم و روی همین هم کار می کنم و از این حالت برای گل زدن استفاده می کنم. قطعا اگر پیش بیاید روی شرایط دیگر هم گل می زنم ولی چون قد و قامت بلندی دارم بیشتر برای توپ های بلند مورد استفاده قرار می گیرم.
• مهاجم مورد علاقه ات در تاریخ فوتبال برزیل چه کسی است؟
رونالدو مهاجم مورد علاقه ام است.
• دیدار بعدی شما در لیگ با استقلال تهران است. با توجه به دو دیدار برگزار شده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر این تیم با پیراهن ذوب اهن، آیا این بازی برای شما ویژه تر خواهد بود؟
تمام بازی ها برایمان اهمیت دارد. تیم ما تمام تفکرات آقای قلعه نویی را جامه عمل می پوشاند. روز به روز تلاش می کنیم و کار می کنیم برای اینکه در هر بازی موفق باشیم. این بازی شرایط خاص خودش را دارد؛ همینطور که گفتم تفکر ما بردن و پیروزی است. تفکر بردن را آقای قلعه نویی در همه بازیکنان جا انداخته اند. این بازی هم مثل بازی های دیگر است و برای پیروزی به میدان می رویم.
• سال گذشته به زحمت مجوز بازی در لیگ را گرفتید. آیا صحبتی با مسئولانی که به شما اجازه بازی نمی دادند، دارید؟
این سوال را نمی توانم جواب بدهم این را باید از مسئولین فدراسیون بپرسید. من بازیکن هستم و باید کار خودم را انجام دهم.
• به نظر می رسد خیلی با لیگ ایران تطابق داری و امسال در حال پشت سر گذاشتن بهترین فصل زندگیت هستی.
هر فصلی به هر حال شرایط خاص خودش را دارد همینطور که همیشه گفتم من تمام تلاشم را اینجا یا هر جایی می کنم. این فصل هم همینطور است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار