توزیع 1200 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد نطنز

رئیس کمیته امداد شهرستان نطنز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد 1200 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد نطنز توزیع می شود

توزیع 1200 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد نطنز


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، محمد رضا مومی اردستانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با کمک خیرین، در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری، 1200 سبد غذایی بین مددجویان توزیع می شود.
مومی اردستانی گفت ؛تعداد 1214 خانوار تحت پوشش کمیته امداد نطنز هستند که بیش از 1200 سبد غذایی بین این افراد در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می شود که علاوه بر آن ، تعداد 2 هزار پرس غذای گرم به صورت افطاری بین مددجویان توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز پیرامون طرح محسنین که در این شهرستان در حال اجرا است، گفت: طرح محسنین مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده ای هستند.

وی تصریح کرد: حامیان و نیکوکاران در قالب طرح محسنین،کمک های نقدی و غیرنقدی خود را خانواده های نیازمند تحت حمایت اهدا کرده اند که این کمک ها از طریق این سازمان به دست نیازمندان می رسد.

مومی اردستانی بیان کرد: افزایش تعامل و ارتباط سازنده با لایه های مختلف اجتماع در جهت تقویت روح همکاری و احیای سنت های حسنه الهی در راستای فقر زدایی از اهداف اجرای طرح محسنین است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار