احتمال رسیدن نژادمهدی به بازی با پرسپولیس زیاد است

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مهدی نژادمهدی دچار کشیدگی کشاله عضله ران شده است گفت: برای بهبود این بازیکن حدود ۲ هفته زمان لازم است.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مهدی نژادمهدی دچار کشیدگی کشاله عضله ران شده است گفت: برای بهبود این بازیکن حدود ۲ هفته زمان لازم است.
امیرحسین شریفیان‌پور در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره مصدومیت محمد نژادمهدی و شرایط فعلی مدافع این تیم اظهار داشت: این بازیکن از ناحیه کشاله عضله ران دچار کشیدگی شده است و در بازی این هفته مقابل پیکان غایب خواهد بود.
وی درباره طول درمان نژادمهدی خاطرنشان کرد: اقدامات درمانی لازم را انجام می‌دهیم و بهبودی کامل او حدود 2 هفته زمان می‌برد.
شریفیان‌پور در مورد احتمال رسیدن نژادمهدی به بازی مقابل پرسپولیس و نگرانی‌های کادر فنی ذوب‌آهن در این خصوص گفت: همه مربیان تاکید دارند که بازیکنشان زودتر از بند مصدومیت رها شده و در اختیارشان قرار گیرد. تمام تلاش خود را برای بهبود هرچه سریع‌تر نژادمهدی انجام می‌دهیم.
پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: نژادمهدی به احتمال زیاد به بازی با پرسپولیس می‌رسد، چون احتمال تغییر زمان بازی هم بالا است. ان‌شاالله امروز پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در این صورت زمان بازی این تیم با ذوب‌آهن تغییر کرده و نژادمهدی هم تا آن زمان آماده شده است.
وی در پاسخ به این سئوال که در صورت برگزاری بازی در زمان مقرر، احتمال حضور نژادمهدی چقدر خواهد بود، گفت: نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم و باید روند درمان این بازیکن طی شود تا به شکل قطعی بتوان به این سوال جواب داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار