‌‌رئیس هیئت جودو استان اصفهان مجددا «رئیس» شد

حمید عصارزادگان برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت جودو استان اصفهان انتخاب شد.

حمید عصارزادگان برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت جودو استان اصفهان انتخاب شد.
به گزارش تسنیم، مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان ظهر امروز چهارشنبه دوم آبان ماه و بدون حضور رئیس فدراسیون جودو در سرای ورزشکاران استان برگزار شد و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ریاست این مجمع را بر عهده داشت.
حمید عصارزادگان رئیس 4 سال گذشته هیئت جودو استان اصفهان تنها کاندیدای این انتخابات بود که با کسب 17 رای از 18 عضو مجمع، بار دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد. یک رای هم سفید بود.
البته با تذکر معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان مبنی بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان باید بر اساس تفویض اختیار، به جای رئیس فدراسیون نیز رای دهد یک رای دیگر به تعداد آرا اضافه شد و عصارزادگان با 18 رای از 19 عضو مجمع به عنوان رئیس 4 سال آینده هیئت جودو استان اصفهان انتخاب شد.
جالب اینکه هنوز چند روزی به پایان دوران ریاست عصارزادگان در هیئت جودو استان باقی مانده و وی به عنوان رئیس هیئت در انتخابات امروز حق رای داشت.
دوره گذشته انتخابات هیئت جودو استان اصفهان 11 آبان ماه 1393 برگزار شد.
حمید عصارزادگان، مجتبی باجلان، مسعود حشمتی‌نژاد، عباس جهانبازی، امیر احمد زندآور و بهروز شجاعی کاندیداهای این انتخابات بودند که در پایان، عصارزادگان با کسب 12 رأی از مجموع 17 رأی به عنوان رئیس هیئت جودو استان اصفهان انتخاب شد.
مجتبی باجلان در این انتخابات 4 رأی به دست آورد و یک رأی نیز سفید داده شد. مسعود حشمتی‌ن‍ژاد هم رأیی کسب نکرد.
سایر کاندیداها نیز به نفع کاندیدای پیروز کنار رفته بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار