اسکان روزانه 4000 نفر در موکب‌های امامزادگان کاشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: دو موکب توسط آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال و امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان در کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی با ظرفیت اسکان 4000 نفر در روز برپا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال و امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان با هدف معرفی این دو امامزاده جلیل القدر به جهان تشیع و همچنین تبدیل این اماکن متبرکه به قطب فرهنگی و گردشگری جهان اسلام با رویکرد خدمت به زائران امام حسین با حضور پررنگ و بسیج امکانات خود و همچنین جذب کمک های مردمی در کربلا برای پذیرایی از زائران امام حسین علیه السلام موکب‌هایی برپا کرده‌اند.
وی ادامه داد: براساس تداراک انجام شده روزانه هر کدام از این موکب ها به صورت جداگانه میزبان دو هزار نفر از خواهران و برادران جهت اسکان و استراحت آماده شده اند همچنین در هر وعده نیز توسط هر موکب دو هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: همچنین برنامه های فرهنگی و توزیع میان وعده نیز از جمله اقداماتی است که توسط این موکب ها به زائران حسینی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه اضافه کرد: موکب آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال در کربلا-شارع روضتین و موکب آستان مقدس امامزاده ولی بن موسی(ع) راوند کاشان نیز در کربلا- شارع عباس-مدرسه نظامیه برپا شده است.
وی در ادامه یادآور شد: همچنین در این موکب‌ها پزشکان و پرستاران نیز حضور دارند که به صورت داوطلبانه به زائران حسینی خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار