ورزشکاران برتر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تجلیل شدند

با حضور مسئولان ورزشی استان از ورزشکاران برتر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

ورزشکاران برتر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایمنا ، عصر روز پنجشنبه در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی و با حضور مسئولان ورزشی استان اصفهان از ورزشکاران برتر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم شریفیان دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به ایراد سخن پرداخت و به حاضران خوش‌آمد گفت، در ادامه حمیدرضا غزنوی رییس هیأت گزارشی از فعالیت‌های هیأت انجمن‌های ورزشی استان در یک سال گذشته ارائه کرد.

علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان با تدابیر و تفکرات ارزنده اعضای شورای شهر اصفهان و حمایت‌های شهردار اصفهان و ادراه‌کل ورزش و جوانان استان در خدمت ورزشکاران اصفهان خواهد بود. جا دارد از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی زاینده‌رود صمیمانه تشکر کنم.

قاسمی در ادامه گفت: رشته‌های تحت پوشش هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان جذاب، فراگیر و مهیج است و برعکس برخی از رشته‌ها، منحصر به یک محیط داخلی کوچک نیست و به همین دلیل این هیأت کار بسیار پرمخاطره‌ای دارد. وجه تمایز این رشته با سایر رشته‌ها شیوه، نوع و تنوع آن است که قاعدتاً زیرساخت‌های لازم آن نیز فراهم نیست که ان‌شاالله با همدلی و همکاری مدیران شهری و استانی و با کمک یکدیگر زیرساخت‌های لازم برای ارتقای سطح کیفی و کمی این هیأت فراهم شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان افزود: صمیمانه از قهرمانانی که باعث شدند پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی و جهانی به اهتزار درآید تشکر می‌کنم. مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «پیام تشکر من نشأت گرفته از احساس صادقانه و حقیقی است به‌خاطر خدمت قهرمانان به ملت و کشور و پیام‌های شما عظم، اراده و ایستادگی مردم کشور به گوش جهانیان است». ایشان در جمله‌ای دیگر می‌فرمایند: «قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور ما سفیران هویت، تشخص، عزم راسخ و هوش بالا، ایمان و پایبندی به شریعت، ملت و ایران عزیز هستند» و در جمله‌ای می‌فرمایند: «قهرمانان مظهر توانای یک ملت هستند.»

قاسمی ادامه داد: اگر بخواهیم برای پیشرفت ورزش کشورمان راهی را ترسیم کنیم یکی از بهترین راه‌ها این است که ورزشکاران را گرامی بداریم و توجه ویژه‌ای به این قشر داشته باشیم و احترام ویژه‌ای به قهرمانان که به عنوان قله‌های رفیع ورزش داشته باشیم که خوشبختانه امروز و با این تجلیل در حال رقم خوردن است. رفع مشکلات مالی و اقتصادی، علمی شدن ورزش، حفظ روح پهلوانی ورزشکاران، سالم نگاه داشتن محیط ورزش و توجه به ارزش‌های معنوی و غیرت دینی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت ورزش است.

محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در صحبت‌های کوتاهی هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان را با توجه به تعدد رشته‌ها یک اداره کل ورزش و جوانان خواند و از زحمات مسئولان این هیأت تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از قهرمانان و نام آوران این هیأت ورزشی تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار