اجرای حکم مرگ برای مرد متجاوز

دو پسر افغان وقتی که از زن‌عمویشان شنیدند که از سوی مرد مکانیک مورد تجاوز قرار گرفته است، خودشان حکم مرگ این مرد را صادر و اجرا کردند.

دو پسر افغان وقتی که از زن‌عمویشان شنیدند که از سوی مرد مکانیک مورد تجاوز قرار گرفته است، خودشان حکم مرگ این مرد را صادر و اجرا کردند. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا این ‌ که ماموران با گذشت چند روز از این جنایت اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می ‌ داد مقتول به خانه یک زن 32 ساله تبعه افغان در دره فرحزاد رفت و آمد داشته است. این زن تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روزهای پایانی هفته گذشته همراه دو مرد که از اقوامش بودند، شناسایی و بازداشت شدند.

آنها با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفتند و سرانجام نجیبه سکوت خود را شکست و گفت که دو مرد بازداشت شده در ماجرای این جنایت نقش نداشته ‌ اند بلکه، دو پسر جوان که فرزندان دو برادرشوهرش بودند به این جنایت دست زده و به مکان نامعلومی متواری شده ‌ اند.

وی به افسر تحقیق گفت: ما در تهران زندگی می ‌ کنیم. دو دختر و سه پسر دارم که 7 تا 12 ساله هستند. شوهرم شش سال پیش با زن افغان دیگری ازدواج کرد و سرم هوو آورد. دو سال پیش شوهرم در افغانستان کشته شد. هوویم در آن کشور ماند و من و بچه ‌ هایم در تهران ماندیم. با دستفروشی هزینه زندگی ‌ مان را تامین می ‌ کردم. چندی پیش با مقتول به طور اتفاقی آشنا شدم. برادرزاده ‌ ام در خیابان تصادف کرده و او را با خودروی مقتول به بیمارستان بردیم. او می ‌ گفت در مکانیکی کار می ‌ کند. زمانی که متوجه شد شوهرم فوت شده و از پنج فرزند نگهداری می ‌ کنم از من خواست که پسر 12 ساله ‌ ام را برای کار نزد او در مکانیکی بفرستم. من هم شماره ‌ اش را گرفتم و بعد از چند روز به او زنگ زدم.

زن افغان ادامه داد: پسرم دو هفته ‌ ای برای کار نزد او رفت، اما آن مرد کتکش می ‌ زد و می ‌ گفت شما باید مادرتان را رها کنید تا او بتواند ازدواج کند. یک شب زمانی که بچه ‌ ها خانه نبودند به زور وارد خانه ‌ مان شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از آن مرا تهدید کرد که اگر حرفی بزنم خودم و بچه ‌ هایم را به قتل می ‌ رساند. سه بار دیگر هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حتی یک ‌ بار که به من تجاوز کرده بود دخترم از مدرسه به خانه آمد و تکه ظرف ‌ های شکسته را دید. مقتول دخترم را تهدید کرد که اگر حرفی درباره آمدن وی به خانه ‌ ام بزند او را خفه می ‌ کند. چند روز قبل، دو پسر برادرشوهرهایم متوجه رفت و آمد مرد مکانیک به خانه ‌ ام شده و مجبور شدم واقعیت را به آنها بگویم. شب جنایت از من خواستند مقتول را به خانه ‌ ام بکشانم. با مقتول تماس گرفتم و ساعتی بعد او آمد. دو پسر برادرشوهرهایم او را با چاقو زخمی کرده و با خود بردند.

پس از اعترافات این زن، تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

منبع: روزنامه جام جم
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار