حق‌الزحمه مداحان و قاریان باغ رضوان ۹ درصد افزایش یافت

حق‌الزحمه مداحان و قاریان باغ رضوان با رای اعضای شورا اسلامی شهر اصفهان ۹ درصد افزایش یافت.

حق‌الزحمه مداحان و قاریان باغ رضوان با رای اعضای شورا اسلامی شهر اصفهان ۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، لایحه پیشنهادی تعرفه‌های مربوط به حق‌الزحمه قاریان و مداحان در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اعلام نظر کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان امروز در جلسه علنی بررسی شد.

سیدرضا جعفریان‌فر، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان تمام قاریان و مداحان فعال در سازمان آرامستان‌ها پس از آموزش و گزینش بکارگیری می‌شوند، اظهار کرد: برای این امر آزمون با حضور ۲۰۰ متقاضی برگزار شد که در نهایت ۱۲۰ نفر قبول شدند و این ۱۲۰ نفر بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی سطح بندی و به کار گیری شدند.

وی تصریح کرد: اینکه عده‌ای فکر می‌کنند باید برای کفن و دفن یک پیکیچ را انتخاب کنند اشتباه است چرا که هیچ اجباری وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه بستگاه متوفی امکان انتخاب دارند، ادامه داد: حتی خود بستگاه می توانند مداح و قاری خود به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: مداحان و قاریان سفیران فرهنگی باغ رضوان هستند، از سال ۹۵ اتفاقات زیادی افتاد اما آنچه مشخص است پیش از این انتخاب و سطح بندی مداحان و قاریان سلیقه ای بر خورد می‌شد.

در نهایت لایحه افزایش حق الزحمه مداحان و قاریان سازمان آرامستان‌ها با موافقت اعضای شورای شهر اصفهان و ۱۰ رای مثبت اعضا تا پایان سال ۹۸ به صورت میانگین با ۹ درصد افزایش تصویب شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار