اجرای برنامه ضیافت الهی همراه با جشن گلریزان در بهزیستی نطنز

مسؤل واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی نطنز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت الهی همراه با جشن گلریزان با حضور خیرین و نیکوکاران در اداره بهزیستی نطنزبرگزار می شود

اجرای برنامه ضیافت الهی همراه با جشن گلریزان در بهزیستی نطنز

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مسئول واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی نطنز در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، اداره بهزیستی شهرستان همچون سال های گذشته اجرای برنامه های فرهنگی و کمک به مددجویان زیر پوشش خود را در دستور کار قرار داده است .

مجتبی زائری افزود: اجرای برنامه ضیافت الهی با محوریت دعوت از مسئولان شهرستان و دیدار با خانواده مددجویان و همچنین برگزاری جشن گلریزان با حضور خیران و نیکوکاران از جمله برنامه های شاخص بهزیستی نطنز در این ماه مبارک خواهد بود .

وی تصریح کرد: مراسم ضیافت افطاری ویژه مددجویان زیر پوشش این اداره با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود .

مسؤل واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی نطنز ایجاد پایگاه های جمع آوری صدقات و نذورات در شب های پر فیض قدر و برنامه ریزی هماهنگ و منسجم برای استقرار پایگاه های جمع آوری فطریه با تعامل و همکاری سایر دستگاه های مربوطه از جمله فرمانداری، نیروی انتظامی و ستاد برگزاری نماز جمعه را از دیگر برنامه های اداره بهزیستی نطنز ذکر کرد .

وی توزیع تراکت فعالیت های سازمان بهزیستی در پایگاههای جمع آوری زکات فطره به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت های سازمان بهزیستی را از جمله برنامه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: تهیه سبد غذایی شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، پنیر، ماکارونی، خرما و گوشت و توزیع آن در بین مددجویان مددجویان از مهم ترین فعالیت اداره در ماه مبارک است .

زائری مشارکت مردم، مسئولان و خیران در اجرای بهتر طرح ها را یک ضرورت خواند و خاطر نشان کرد: خیران می توانند ضمن مراجعه به اداره بهزیستی نطنز، نمایندگی بهزیستی بادرود و مجتمع های خدمات بهزیستی شهر خالد آباد، ده آباد و اریسمان از طریق حساب به شماره های ۲۱۷۳۴۵۰۲۴۹۰۰۷ بانک ملی نطنز، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۱۵۷۳۶ و شماره شبا ir ۷۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۳۴۵۰۲۴۹۰۰۷ وجوه اهدایی خود را واریز نمایند .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار