آی دی کارت‌های خبرنگاران اصفهانی کجاست؟

با وجود سپری شدن یک سوم از لیگ هجدهم، هنوز آی دی کارت‌های خبرنگاران و عکاسان اصفهانی به دست آنها نرسیده است!

با وجود سپری شدن یک سوم از لیگ هجدهم، هنوز آی دی کارت‌های خبرنگاران و عکاسان اصفهانی به دست آنها نرسیده است!
به گزارش تسنیم، 10 هفته از هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال سپری شده و علاوه بر برگزاری 10 دیدار از این رقابت‌ها در شهر اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن و حریفانشان، ورزشگاه‌های فولادشهر و نقش‌جهان در این مدت میزبان 3 دیدار از جام حذفی فوتبال ایران نیز بوده‌اند.
یکی از ملزومات حضور اصحاب رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و تصویربرداران رسانه‌های مختلف در ورزشگاه‌های فوتبال برای پوشش مسابقات لیگ برتر، آی دی کارت سازمان لیگ فوتبال ایران است که فراخوان ارسال مدارک برای دریافت آن هر پیش از آغاز لیگ برتر منتشر شده و مدارک از طریق هیئت‌های فوتبال استانی دریافت و به سازمان لیگ ارسال می‌شود، اما در این فصل با گذشت یک سوم از لیگ برتر هنوز آی دی کارت اصحاب رسانه اصفهان به دست آنها نرسیده و در مواردی مشکلاتی را نیز برای آنها رقم زده است.
در پایان دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر بود که سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های استان عنوان کرد تنها خبرنگاران اصفهانی هستند که هنوز آی دی کارت لیگ برتر ندارند و خبرنگاران سایر استان‌ها آی دی کارت‌های خود را دریافت کرده‌اند. فتاحی این موضوع را ناشی از احتمال نقص مدارک خبرنگاران و پیگیری آن را وظیفه هیئت فوتبال استان اصفهان دانست.
در حالی که تغییرات در هیئت فوتبال استان اصفهان همچنان ادامه دارد، این روزها انتقاداتی از سوی برخی اهالی فوتبال به عملکرد رئیس این هیئت وارد شده، اما تلاش خبرنگار تسنیم برای تماس با امیر مسعود هراتیان رئیس هیئت فوتبال استان و علیرضا جهانشاهی دبیر سابق این هیئت و پیگیری این موارد با عدم پاسخگویی آنها هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.
فته گذشته برای پیگیری علت عدم صدور آی‌دی کارت‌های خبرنگاران اصفهانی به سراغ سپهر آقاابراهیمی مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان که از تابستان امسال جایگزین مدیر سابق این روابط عمومی شده است، رفتیم.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با بیان اینکه مدارک خبرنگاران اصفهانی در تیرماه برای سازمان لیگ ارسال شده است، این مشکل را ناشی از نقص مدارک برخی خبرنگاران و عدم ارسال کد ملی دانست.
آقاابراهیمی با تأکید بر اینکه سازمان لیگ متولی اصلی صدور آی دی کارت خبرنگاران است، از تأخیر در صدور آی‌دی کارت‌ها عذرخواهی کرد و ادامه داد: البته این تأخیر در فصول گذشته نیز وجود داشته و حتی در مواردی تا نیم‌فصل نیز به طول انجامیده است، اما شاید امسال بی‌تجربگی من نیز مزید بر علت شده است.
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه برای پیگیری این مشکل به تهران سفر کرده است و تا صدور آی دی کارت‌ها به اصفهان باز نمی‌گردد، ابراز امیدواری کرد که آی‌دی کارت‌های خبرنگاران اصفهانی در هفته دهم لیگ برتر به دست آنها برسد که البته این موضوع باز هم محقق نشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار