بهره‌برداری از تئاتر شهر در انتظار انتقال سند مالکیت سینما همایون از بنیاد شهید به حوزه هنری است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره‌برداری از تئاتر شهر اصفهان در انتظار انتقال سند مالکیت سینما همایون از بنیاد شهید به حوزه هنری است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره‌برداری از تئاتر شهر اصفهان در انتظار انتقال سند مالکیت سینما همایون از بنیاد شهید به حوزه هنری است.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص آخرین وضعیت و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تئاتر شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری به منظور بهره برداری از این پروژه زمینی را به ارزش 25 میلیارد تومان در خیابان چهار باغ عباسی خریداری کرده است که به دلیل وجود سه پارکینک در جوار این زمینف محل بسیار مناسبی برای اجرای این پروژه است.

وی با بیان اینکه در انتهای زمین‌ خریداری شده برای تئاتر شهر سینمای قدیمی به نام "همایون" وجود دارد که متعلق به بنیاد شهید بوده شهرداری در این خصوص نیز مذاکراتی را برای خرید این سینما که در حاال حاضر به حوزه هنری واگذار شده انجام داده است، ادامه داد: هنوز مراحل انتقال سند سینما همایون از بنیاد شهید به حوزه هنری انجام نشده و ما منتظر این امر هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم که هر چه زودتر مراحل اداری انتقال سینما همایون صورت گیرد تا در مورد خرید سینما توافقاتی با حوزه سازمان تبلیغات اسلامی انجام دهیم، افزود: البته پس این پاساژ نه تنها به عنوان تئاتر شهر بلکه به صورت سینما نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار