سرنوشت بازیگران «خط قرمز» چه شد؟

خط قرمز نام سریال تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری بود که از آذر ۱۳۸۰ تا تیر ۱۳۸۱ به صورت هفتگی (هر سه شنبه) از شبکه سه سیما پخش می شد.

سرنوشت بازیگران «خط قرمز» چه شد؟
اصفهان امروز : خط قرمز نام سریال تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری بود که از آذر ۱۳۸۰ تا تیر ۱۳۸۱ به صورت هفتگی (هر سه شنبه) از شبکه سه سیما پخش می شد.
این سریال که در زمان پخش از محبوبیت زیادی برخوردار بود و مخاطبان زیادی داشت، به موضوعات جدیدی پرداخت و بازیگران تازه ای را به دنیای بازیگری معرفی کرد.
بازیگران جوان این سریال در آن زمان به شهرت زیادی رسیدند اما همه آنها مجال استفاده از این فرصت را پیدا نکردند.

بعضی از خط قرمزیها مثل «علی منصوری» از ابتدا دغدغه بازیگری نداشتند وچون دوست اشكان خطیبی بود و ظاهری مناسب برای آن نقش داشت، انتخاب شد. او در حال حاضر هم آهنگساز است و آهنگسازی برخی کارهای بنیامین بهادری را بر عهده دارد. ایمان اشراقی در همان دوران بازی در سریال خط قرمز ، دانشجوی رشته پزشکی بود و اکنون مرکز درمانی ایمانمهر را تاسیس کرده و مشغول طبابت در زمینه پوست و مو است.
سروش گودرزی که از همان آغاز شهرتش، مدعی بود نیاز به آموزش ندارد، به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به خرید و فروش ملک مشغول است. او معتقد است علاوه بر درآمد و جایگاه خوب این شغل در آمریکا، از انجام آن هم لذت میبرم.
شهرام حقیقت دوست قبل از بازی در سریال خط قرمز تجربه بازیگری داشت و با این سریال به شهرت رسید . او همچنان در این زمینه فعالیت میکند و کارهای درخشانی با کارگردانان به نام کشور به روی پرده برده است.
شهرام عبدلی، پویا امینی: این دو جز بازیگرانی بودند که آرام و پیوسته بازیگری را بدون حاشیه ادامه دادند .


مهسا کرامتی که تا قبل از به دنیا آمدن پسرش به بازیگری و انتخاب بازیگر مشغول بود، چندیست از این حرفه کنار رفته تا فرزندش بزرگتر شود.
در آخر ساناز كیهان در سال 90 در تصادفی فوت شد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار