زنگ پدافند غیرعامل در شهرضا نواخته شد

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: زنگ پدافند غیرعامل در مدارس شهرضا نواخته شد.

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: زنگ پدافند غیرعامل در مدارس شهرضا نواخته شد.

به گزارش مهر، علی اصغر رفیعی نژاد صبح چهارشنبه با نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان شهرضا اظهار داشت: دانش آموزان، جوانان و نوجوانان برای مقابله با دسیسه های گوناگون دشمن باید به سلاح علم مجهز شوند.

وی مهم‌ترین پدافند غیرعامل را برای دانش‎آموزان مجهز شدن به علم و تکنولوژی دانست و افزود: ایران اسلامی برای دفاع از خود باید توانمندی علمی داشته باشد.

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: گوشه هایی از پدافند غیرعامل در بعد فرهنگی این است که دانش آموز ما ارزش های اسلامی را حفظ، احترام به بزرگتر را رعایت و مبانی عقیدتی را در نظر داشته باشد.

وی گفت: دشمن در تمامی حوزه ها به جنگ با نظام اسلامی برخاسته و پس از ناموفق بودن جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی رو آورده است.

رفیعی نژاد تصریح کرد: برای تقابل با جنگ نرم دشمن باید همه افراد به ویژه دانش آموزان خود را به سلاح علم، دانش و آگاهی مجهز کنند.

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: همان طور که دانش آموزان نسل قبل با در دست گرفتن سلاح از کیان کشور و تمامیت ارضی نظام را حفظ کردند امروز شما باید با در دست داشتن قلم و تکنولوژی پیروز جنگ نرم با دشمن شوید.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و بزرگداشت حماسه سازان دفاع مقدس از وظایف شرعی و عرفی تمام اقشار مردم است و شما دانش آموزان باید پیرو راه آنها باشید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار