نمازی‌زاده: امید زیادی به بازیکنان تیم دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید از بچه های تیمم تشکر کنم زیرا تمرینات را باروحیه انجام می دهند، دیدم که با همین روحیه در بازی هایی که عقب می افتادیم و حتی ده نفره می شدیم بازی را با نتیجه مساوی به اتمام رساندیم و یک امتیاز آن بازی را بدست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید از بچه های تیمم تشکر کنم زیرا تمرینات را باروحیه انجام می دهند، دیدم که با همین روحیه در بازی هایی که عقب می افتادیم و حتی ده نفره می شدیم بازی را با نتیجه مساوی به اتمام رساندیم و یک امتیاز آن بازی را بدست آوردیم.

امید نمازی‌زاده در گفت و گو با ایمنا در رابطه با شرایط تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: تمرینات تیم خوب است، تلاشمان را می کنیم تا بازیکنان را در حال و هوای مسابقه نگهداریم، به همین دلیل روز گذشته -جمعه ۱۱ آبان- یک بازی دوستانه با تیم سپاهان نوین برگزار کردیم تا این تعویق بین بازی هایمان باعث نشود که هفته آینده در مقابل تراکتورسازی آماده نباشیم.

وی افزود: بازیکنان در دو تیم مجزا به میدان رفتند که توانستند از موقعیتی که در اختیارشان قرار گرفت بهترین استفاده را ببرند. تمرینات را با همین روال خوب ادامه می دهیم و برای بازی با تراکتور سازی آماده می شویم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به این موضوع که تقریبا مصدوم نداریم تصریح کرد: مهران درخشان مهر تقریبا مصدومیتش برطرف شده و به حالت عادی خود برگشته، اما نژاد مهدی هنوز مصدومیتش کاملاً برطرف نشده و معلوم نیست به بازی هفته آینده با تراکتور برسد یا خیر.

نمازی زاده درخصوص شرایط بازیکنان اضافه شده به تیم خاطر نشان کرد: ارسلان مطهری به ما اضافه شده و با ما تمرین می کند، در بازی های قبل به دلیل اینکه آی تی سی این بازیکن برای حضور در مسابقات صادر نشده بود نتوانستیم از او استفاده کنیم اما الان مشکل وی برطرف شده و می تواند به تیم کمک کند. رحیم زهیوی و بازیکنانی که در تیم حضور دارند می توانند کمک حال تیم باشند، امید زیادی به بازیکنان تیم دارم ولی فقط باید دقتمان را بالاببریم و در تمرینات بیشتر روی ضربات آخر کارکنیم.

وی ادامه داد: امیدوارهستیم که بدشانسی ها و موقعیت سوزی هایمان کم کم از بین برود تا بتوانیم موقعیت هارا تبدیل به گل کنیم. در ورزش پیروزی شرایط تیم را از لحاظ روحی عوض می کند، بچه ها دیدشان نسبت به بازی تغییر می کند و به اطمینان خاطری می‌رسند که با بازی خوبشان می توانند گل بزنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: در تیمی که گل زده نمی شود و فرصت ها می سوزد اعتماد از دست میرود. باید از بچه های تیمم تشکر کنم زیرا تمرینات را باروحیه انجام می دهند، دیدم که با همین روحیه در بازی هایی که عقب می افتادیم و حتی ده نفره می شدیم بازی را با نتیجه مساوی به اتمام رساندیم و یک امتیاز آن بازی را بدست آوردیم.

نمازی زاده اضافه کرد: تیمی که روحیه نداشته باشه نمی‌تواند این کارا انجام دهد و این روحیه بازیکنانم به من این امید را می دهد که وقتی ذوب آهن توپ هایش تبدیل به گل شود تیم روند برد را شروع می کند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار