تولید ورق رنگی با براقیت بالا در شرکت فولاد مبارکه

نخستین بار درکشور باهمکاری شرکت های تولید کننده لوازم خانگی داخلی، ورق رنگی با براقیت بالا در شرکت فولادمبارکه اصفهان طراحی و تولید شد.

نخستین بار درکشور باهمکاری شرکت های تولید کننده لوازم خانگی داخلی، ورق رنگی با براقیت بالا در شرکت فولادمبارکه اصفهان طراحی و تولید شد.

به گزارش صداوسیما؛ مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: این محصول جدید با کیفیت براقیت بالاومنحصر به فرد در تولید مصنوعات خانگی ازجمله یخچال و ماشین لباس شویی کاربرد دارد.

سیدمهدی نقوی افزود: سرعت تولید بالا، حذف مرحلۀ رنگ کاری در خط تولید لوازم خانگی، افزایش کیفیت سطح، حذف آلاینده‌های گازی و بهبود فرایند زیست محیطی و کاهش قیمت تمام شده محصول از مهمترین مزایای استفاده از ورق های گالوانیزه پیشرنگ در صنعت لوازم خانگی است.

رییس واحد گالوانیزه و رنگی شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم گفت: طرح تولید آزمایشی این دستاورد جدید مشترک بین شرکت فولاد مبارکه و تولیدکنندگان لوازم خانگی اصفهان محقق شده است.

علیرضا گندمکار افزود: برای انعطاف پذیری لازم حین فرم پذیری از فولاد نرم همچنین از رنگ تاپ، پرایمر و بک و فیلم محافظ با قابلیت جلوگیری از ایجاد خش وخراش در تولید این نوع ورق استفاده شده است.

وی گفت: تاکنون 20 تن از این نمونه ورق‌های رنگی به صورت آزمایشی در کارخانه نیکسان استفاده و با بازخورد مثبت روبرو مشتری شده همچنین 500 تن دیگر از این محصول برای تکمیل بازخورد و تولید آماده ارسال به بازار مصرف شده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین تولید کننده فولاد درکشور است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار